סובארו אאוטבק הופך מסטיישן מוגבהת ל- SUV בעיצוב קשוח, על גבול המצועצע. יש גם גרסת Wilderness עם יכולות שטח משופרות
הדור החדש של סובארו אאוטבק נחשף בתערוכת הרכב בניו יורק ומציג עיצוב המסמן לראשונה מעבר מתצורת סטיישן מוגבהת המבוססת על סובארו לגאסי, לכיוון של SUV מן השורה שיתחרה בדגמים כגון ניסאן אקסטרייל, סקודה קודיאק ומיצובישי אאוטלנדר. השינוי העיצובי מבטא את הביקוש לרכבי פנאי אופנתיים על פני רכבי סטיישן שלהם תדמית פחות נוצצת.
סובארו אאוטבק 2025
סובארו אאוטבק 2025 מציג עיצוב מוחצן וקשוח עם חזית קופסתית, יחידות תאורה מפוצלות, גריל גדול עם מסגרת מודגשת והמון חיפויי פלסטיק שחורים וגסים מכל עבר, המעניקים לרכב את מראה השטח המתבקש. בנוסף מוצעת גרסת Wilderness לשטח המציעה גריל קדמי מרובע עם כיתוב SUBARU ענק, חיפויי פלסטיק שחורים מודגשים ומצועצעים מדי לטעמנו, חישוקים מושחרים עם צמיגי כביש-שטח, ונגיעות של צבע מוזהב בפנסי הערפל הקדמיים, במסילות הגג וביחידות התאורה האחוריות. לגרסה זו יכולות שטח משופרות הודות למערך מתלים מותאם לשטח ומרכב מוגבה.
סובארו אאוטבק 2025
מרווח גחון של 220 מ"מ (246 מ"מ בגרסת Wilderness) ומערכת הנעה כפולה מבטיחים יכולות שטח טובות ביחס לסגמנט, עניין המאפיין את מרבית רכבי הפנאי של המותג. מערכת X-Mode משופרת המגיעה עם בורר מצבי נהיגה על גלגל ההגה ומערכת היגוי חדשה המאפשרת דיוק גבוה יותר במהירות נמוכה, יעניקו חווית נהיגה מהנה ויעילה יותר בשטח. מסילות הגג יעמדו בעומס של עד 360 ק"ג במצב סטטי, מה שמאפשר התקנת אוהל ייעודי על הגג ללא חשש.
סובארו אאוטבק 2025
בניגוד לעיצוב החיצוני, תא הנוסעים משדר רוגע עם עיצוב שמרני ושילובי צבעים נעימים. במרכז מסך מגע בגודל 12.1 אינץ' עם חיבור אלחוטי לאפל קארפליי ולאנדרואיד אוטו. בנוסף יהנה הנהג מלוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ' ופקדים פיזיים לבקרת האקלים ולפונקציות שכיחות אחרות. הסגנון מעט מיושן, במיוחד עם בורר ההילוכים שכבר מזמן לא ראינו ברכב חדש, אך יש לכך גם יתרונות פרקטיים שקהל היעד יעריך. עוד מדווחת סובארו על מרווח פנימי משופר, מושבים נוחים מבעבר ובידוד רעשים עדיף ביחס לדור היוצא.
בתחום מערכות ההנעה אין חדשות מעניינות. הדגם ישווק עם מנוע בוקסר בנפח 2.5 ליטרים עם הספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 24.6 קג"מ. גרסאת XT ו- Wilderness ישווקו עם מנוע טורבו בנפח 2.4 ליטרים עם הספק מרבי של 260 כ"ס ומומנט מרבי של 38.3 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה ולמערכת הנעה כפולה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.