טויוטה אייגו X העירונית זוכה למתיחת פנים ומקבלת לראשונה בסגמנט מערכת הנעה היברידית וגרסת GR המציעה אופי ספורטיבי יותר
טויוטה מצליחה לעורר את סגמנט מכוניות המיני ומשיקה את טויוטה אייגו X החדשה 2026 עם עיצוב רענן, מערכת הנעה היברידית כמו בטויוטה יאריס, ואף גרסת GR המבטיחה חווית נהיגה ספורטיבית. שינויי העיצוב כוללים מכסה מנוע, כנפיים, גריל ופגוש חדשים המעניקים לרכב חזית אגרסיבית מבעבר. חישוקי 17 או 18 אינץ' בעיצובים חדשים משלימים את ההופעה. מאחור שינוי קל ביחידות התאורה.
טויוטה אייגו X
בתא הנוסעים ניתן לזהות מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מוגדל, לוח מחוונים דיגיטלי, פקדים חדשים לבקרת האקלים, משטח טעינה אלחוטי, שקעי USB-C, ריפודים שונים ובלם חניה חשמלי כסטנדרט. למרות המעבר למערכת הנעה היברידית, נפח תא המטען נותר 231 ליטרים כמו בדגם היוצא הודות למיקום הסוללה מתחת למושבים האחוריים.
טויוטה אייגו X
גרסת GR המוצעת לראשונה בדגם, כוללת אופציה למכסה מנוע שחור, גריל קדמי בדוגמת חלת דבש, תגי GR, חישוקים וריפודים בעיצוב ייחודי, וכיול ספורטיבי למתלים ולהיגוי המבטיחים חווית נהיגה מהנה ומערבת יותר לטענת היצרנית.
טויוטה אייגו X
לראשונה בסגמנט, מציעה טויוטה אייגו X יחידת הנעה היברידית הכוללת מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 92 כ"ס ומומנט מרבי של 12.2 קג"מ, תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, ומנוע חשמלי עם הספק מרבי של 80 כ"ס ומומנט מרבי של 14.4 קג"מ. הספק המרבי המשולב עומד על 116 כ"ס ומאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך פחות מ- 10 שניות כך שמדובר בשיפור משמעותי ביחס לדגם היוצא המסתפק בנתון של 14.8 שניות. לצד השיפור בביצועים, צפוי שיפור גם בצריכת הדלק (הנתון טרם פורסם) כך שטויוטה אייגו X יכולה להפוך בקלות למכונית עם מנוע בעירה פנימית החסכונית ביותר בסגמנט, אך גם יקרה יחסית.

תפריט נגישות








איפה הידית להורדת המים?
רק חבל שלא מביאים את הגרסה עם בגג הנפתח.
הגרסה הזו הייתה יכולה שוב למצב את האייגו כרכב מגניב וכיפי לצעירים. במקום זה הוא נשאר רכב הגיוני אמין וחסכוני לזקנים בלי טעם ובלי כסף.
אייגו הייבריד
כנראה יהיה יקר
נו ... ומה שהכי חשוב לא פורסם ... מחיר ???