פיג'ו e-208 GTI החשמלית מציגה הספק של 280 כ"ס, תאוצה למאה קמ"ש תוך 5.7 שניות והבטחה לחווית נהיגה מהנה
פיג'ו חושפת לראשונה את מכונית הביצועים החשמלית פיג'ו e-208 GTI אשר תתחרה דגמים כגון אלפין A290 ומיני JCW חשמלית, באמצעות מנוע חשמלי בהספק של 280 כ"ס, כיול מחודד המבטיח חווית נהיגה מהנה בדומה לקודמותיה, ועיצוב אגרסיבי ביחס לגרסאות הכניסה של הדגם.
פיג'ו e-208 GTI
פיג'ו e-208 GTI מצוידת במנוע חשמלי קדמי עם הספק מרבי של 280 כ"ס ומומנט מרבי של 35.2 קג"מ, המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.7 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. סוללה בקיבולת 54 קוט"ש עם מערכת קירור משופרת ביחס לפיג'ו e-208 הסטנדרטית, מספקת טווח נסיעה של עד 350 ק"מ לפי תקן WLTP.
פיג'ו e-208 GTI
לטובת שיפור היכולות הדינמיות ביחס לגרסה החשמלית הסטנדרטית, דאגה היצרנית לדיפרנציאל מוגבל החלקה, מפסק גלגלים מורחב ב- 56 מ"מ מלפנים וב- 27 מ"מ מאחור, קפיצים ובולמים משופרים התורמים להנמכת מרכב של 30 מ"מ, תוספת מוט מייצב אחורי, מערכת בלימה משודרגת עם צלחות קדמיות בקוטר 355 מ"מ, וצמיגי Michelin Pilot Sport Cup 2. בנוסף מבטיחה החברה היגוי רספונסיבי יותר ומצב נהיגה ייחודי המאפשר לנתק את בקרת היציבות ומערכות עזר אלקטרוניות נוספות.
פיג'ו e-208 GTI
העיצוב החיצוני מציג סגנון קרבי יותר באמצעות מסיט אוויר קדמי שונה, דיפיוזר אחורי עם תאורה מרכזית בהשראת רכבי מרוץ, ספויילר אחורי מוגדל, חישוקי 18 אינץ' בעיצוב מרשים, ועיטורים בצבע אדום אשר ניתן לזהות בגריל, ביחידות התאורה ובקשתות הגלגלים. בתא הנוסעים תוכלו למצוא מושבי ספורט, גלגל הגה בחיפוי אלקנטרה, דיפונים דמויי קרבון, נגיעות של צבע אדום, וממשקים גרפיים תואמים עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.