MG4 החדשה הושקה בסין עם עיצוב מעודכן, מידות מוגדלות וטווח נסיעה של עד 530 ק"מ לפי התקן הסיני. המחיר דווקא קוצץ ב- 50%
MG השיקה בסין את הדור החדש של המשפחתית החשמלית MG4 המהווה קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדגם הקודם. MG4 החדשה מציגה עיצוב חדש ועגלגל יותר, מידות מוגדלות, תא נוסעים שימושי יותר, וטכנולוגיות עדכניות. בספטמבר תושק גם גרסה עם סוללה מתקדמת יותר מסוג semi solid state המבטיחה צפיפות אנרגטית ובטיחות משופרים. לצד השיפורים, המחיר בסין דווקא קוצץ בכמעט 50% ביחס לדגם הקודם ועומד על החל מ- 10,100 $ (כ- 34,500 ₪).
MG4 החדשה
MG4 החדשה מציגה עיצוב נקי ובוגר יותר בהשוואה לעיצוב האגרסיבי והחד של קודמתה. כמו כן, הרכב גדל בכל המימדים. אורכו 4,395 מ"מ, רוחבו 1,842 מ"מ, גובהו 1,551 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,750 מ"מ. מדובר בגידול של 108 מ"מ באורך ו- 45 מ"מ בבסיס הגלגלים לטובת מרווח משופר. תא המטען בנפח 471 ליטרים, עם תא נוסף מתחת לרצפת תא המטען בנפח 98 ליטרים.
MG4 החדשה
נראה כי הפעם פונה MG4 בעיקר למשפחות עם ילדים ושמה דגש על שימושיות גבוהה, מרווח פנימי ופתרונות אחסון יעילים. תא הנוסעים משלב מסך מרכזי בגודל של עד 15.6 אינץ' (בהתאם לרמת האבזור) עם מערכת הפעלה של Oppo המאפשרת שיקוף אפליקציות מהטלפון, מפתח דיגיטלי ותפעול קולי מבוסס בינה מלאכותית. בניגוד לדגם הקודם, העיצוב כאן מתחנף יותר ומתאים לטעמו של הצרכן הסיני עם תאורת אווירה צבעונית לצד אופציה לריפודים ודיפונים בהירים.
MG4 החדשה
את החידוש האמיתי של MG4 החדשה תציג החברה באופן רשמי בספטמבר הקרוב. לראשונה במותג ובסגמנט, הרכב יציע אפשרות של סוללה חצי-מוצקה (semi solid state) המבטיחה צפיפות אנרגטית גבוהה יותר ובטיחות משופרת. בינתיים MG4 זמינה עם שתי סוללות LFP לבחירה. סוללה בקיבולת 42.8 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד 437 ק"מ וסוללה בקיבולת 53.9 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד 530 ק"מ לפי תקן הסיני המציג נתונים גבוהים בכ- 20% מתקן WLTP האירופאי.
בתחום ההנעה נרשמת אכזבה מסויימת. למרות פלטפורמה חדשה הכוללת סוללה כחלק מהשלדה לטובת קשיחות משופרת, לדגם החדש הנעה קדמית ומנוע בהספק 163 כ"ס בניגוד לדגם הקודם שהציע הנעה אחורית ומנוע בהספק 204 כ"ס. המומנט המרבי לא שונה ועומד על 25.5 בשני המקרים. נתון התאוצה 0-100 קמ"ש לא פורסם אך תאוצה 0-50 קמ"ש אורכת 3 שניות.
MG4 החדשה הושקה בסין בארבע גרסאות במחירים הנעים בטווח של 10,100-14,500 $ (34,500-49,500 ₪) המגלמים ירידה משמעותית של כ- 50% ביחס לדור הקודם. נותר לקווות כי השינוי יאפשר מחיר תחרותי גם כאשר הדגם יגיע לישראל.

תפריט נגישות








בישראל זה יהיה אותו מחיר, הגנבים במדינה ידאגו לכך
מתי מגיע לישראל. אין דבר כזה. חצי חינם
בארץ תעלה כפול. 80K שקל... חחח
ברגע שרשמתם על טווח נסיעה בתקן סיני שאר הכתבה יכולה להיות לא אמינה בדיוק כמו התקן הסיני..
Mg
הצרה היא גדולה של mg בארץ היא יבואן/שרות
השיטה הקפיטליסטית החזירית לא תאפשר לשווק במחירים
שווים לכל נפש כמו בסין.
אזרחי ישראל אתם צריכים להאכיל את המפלצות בכסף כשהן מתעוררות בבוקר הם יראו הרבה כסף ואתם תעבדו כמו חמורים להשביע את רעבונם.
גם אם ימכרו אותו כאן חדש ב60000 שקל עלויות האחזקה שלו וירידת הערך יהפכו אותו אחרי כמה שנים לפח
ב99 אלף שח תשבור את השוק
יופי , היבואן ירוויח יותר !
טעות במחיר
לא הגיוני שהמחיר נחתך כך, בהודו הוא עולה 3 מליון רופי, בערך 115000₪.
רכב חדש לא מומלץ החזירים מחכים
רק לא ךקנות חדש למשך שנה יורידו לנו מסים וביטוח חזירי של כולם
רכב
מחיר הרכב גג 100000 שקל
רק להפסיק לקנות חדש לתקופה של שנה יוריד את המחירים החזירים דל המדינה
טווח שקרי לחלוטין
סוללה בגודל כזה לא תעשה טווח כזה גם עם חצי מהנסיעה הרכב יפול מצוק . הסינים הם שקרנים גדולים ועדיין כל הזמן מביאים את הנתון שלהם אולי די עם זה? לכבמי מחיר שימו לב יבואני הרכב בוודאות מתאמים מחירים מחירים בניהם אז זה לא משנה כמה ימכר מחוץ לארץ
מחיר בארץ
אל דאגה, היבואנים יחזירו את המחיר למעלה.
מחיר מעולה בסין
צריכה לעלות בארץ גג 90,000 ש' עם כול עושק המס המטורף..בטח תעלה סביב 120; מטורף..דווקא נראה דגם מעניין..Mg מעניינת מאוד עם מגוון הרכבים הגדול..גם היברידי וגם חשמלי..
והחזירים בישראל לא יתנו לנו להנות מיזה .
אולי אם נקבל שר אוצר כמו זליכה וזה יקרה רק אם הוא יצתרף למיפלגה שתיבחר ולא ירוץ לבד
בארץ יתמחרו את זה...
כרכב פריום לוקס וכל השטויות האלה ויקחו החל מ165000 ש"ח לפחות.
לא לקוות ולא להתפלל
נראה לכם שהיבואן יכול לגזור קופון ענק והוא לא יעשה כן???
אין מה לשמוח ... פה זה יהיה 150 אלף
נו באמת נראה לכם שהיבואן בארץ לא יחגוג על המחיר
הפראיירים לא מתים הם רק מתחלפים
ממתין לבואה
היבואן הפעם יתן פייט לקורקינט .
תמשיכו לחלום שיבואו רעב יוותר על מחיר נמוך כשהוא קונה את הרכב
הרווח כמובן ישאר והאזרח הפראייר ימשיך לשלם!
50 אלף בסין 200 אלף בארץ
אלינו יגיע לפחות 100000 ש''ח המדינה והיבוא ים יחגגו על גבינות
נראת יפה יותר מהנוכחית
לצרכן האירופאי תמיכה באנדרואיד ואפל קאר פליי הכרחית. הסוללות מאכזבות בגרסה החדשה והם חייבים לשפר את האפליקציה שלהם. על מנת שנבחר בה שוב. בעל xrange ומאוד מרוצה.
מתי מגיעה לישראל?
בישראל מיישרים קוו לפי הקטגוריות השונות
אין בארץ שוק חופשי בתחום הרכב
מחיר
אם המחיר שם 34000 תוסיפו מיסים וכו תגיעו ל 80000 אז למה לנו מוכרים בסכום שהוא גניבה
איזה מדינה
רק בישראל תראו את הMG החדשה רק ב199990
איך מתמחרים את הרכב בארץ?
איך רכב שעולה בסין 35K שקל, מתומחר בישראל בפי 4 יותר? למה החזירות הזו? אם הרכב מתומחר בסין במחיר של 35K שקל אז היבואן מקבל אותו אפילו במחיר נמוך יותר. תוסיפו מיסים הובלה ומה שלא תרצו ועדיין המחיר צריך להיות 80K אבל ממש לא יותר מזה. כשהמחירים יהיו שפויים יותר אז גם אני אקנה אבל בינתיים שהיבואן יתקע עם כל הרכבים שלו בכל מיני מקומות במדינה וינסה להיפטר מהם בכל מיני טריקים של יד שניה 0 ק"מ.
מחיר הרכב
שימו לב כמה היבואנים חזירים אם הרכב עולה 10500 ומכס פחות ממאה אחוז זה סה״כ 71000 שקל המחיר שהם מוכרים מגיע ל 150000 ויותר זה יותר מכפול אם הם יקחו מאה אחוז מעלות הרכב זה צריך להיות 100000
אל דאגה..קיצוץ המחיר יישאר בסין. כאן הוא יעלה
החגיגה של יעקב שחר נגמרה! תת רמה מכל הבחינות בחשמל!
ממש תת רמה!
בארץ זה יעלה
50% יותר!!! שלא כמו בסין שהמחיר דווקא ירד ב 50%. איפה אנחנו ואיפה סין?
מחיר
לא לדאוג. כשתגיע לארץ היא תהיה יותר יקרה מהנוכחית.