הטנדר החשמלי מקסוס eTerron 9 מוצע בישראל עם הנעה כפולה וטווח נסיעה של עד 432 ק"מ במחיר של החל מ- 289,990 ₪ המאתגר את דגמי הדיזל המסורתיים
אוטו חן החלה בשיווק הטנדר החשמלי מקסוס eTerron 9 שיתחרה בדגמי דיזל ותיקים כגון טויוטה היילקס ואיסוזו דימקס באמצעות עיצוב מודרני, תא נוסעים מרווח ומפנק, רמת בטיחות גבוהה ומנועים חזקים. עם זאת, המשימה לא תהיה קלה מכיוון שכושר ההעמסה וטווח הנסיעה מוגבלים ועלולים להרתיע רוכשים. לנו נראה כי הדגם לא יאיים על השחקנים המובילים בסגמנט ויקרוץ בעיקר ללקוחות פרטיים חובבי טכנולוגיה המעוניינים בטנדר פנאי מפנק לסופי שבוע או לבעלי עסקים הממוקדים בחסכון כלכלי בעלויות אחזקה, אנרגיה ושווי שימוש.
מקסוס eTerron 9
מקסוס eTerron 9 מצויד במערכת הנעה כפולה עם הספק מרבי משולב של 442 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 71.4 קג"מ המאפשרים תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.8 שניות - ביצועים שדגמי הדיזל המתחרים יכולים רק לחלום עליהם. הרכב מצויד בסוללת LFP בקיבולת 102 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של עד 432 ק"מ לפי תקן WLTP האירופאי אך עם עומס מלא או חיבור נגרר, טווח הנסיעה יצטמצם משמעותית כך שכדאי לבדוק היטב את טווח הנסיעה בתנאי השימוש האמיתיים שלכם. הסוללה תומכת בטעינה מהירה DC בהספק של עד 115 קילוואט המאפשרת טעינה מ- 10% עד 80% תוך כ- 42 דקות, ובטעינה ביתית AC בהספק של עד 11 קילוואט המאפשרת טעינה מלאה תוך כ- 12 שעות.
מקסוס eTerron 9 מציע יכולת גרירה של עד 3.5 טון בדומה למתחרים אך הסוללה הכבדה משאירה יכולת העמסה של 620 ק"ג בלבד ביחס לכושר העמסה של כ- 1,000 ק"ג אצל המתחרים המסורתיים. עם זאת, לטנדר של מקסוס תא מטען קדמי סגור בנפח מכובד של 236 ליטרים, מה שאין אצל המתחרים.
מקסוס eTerron 9
לחובבי השטח נספר כי בניגוד למתחרים המציעים שלדת סולם גמישה עם אופציות לשיפורים, השלדה כאן מסוג סמי-מונוקוק שהיא מעין שילוב של שלדת סולם ושלדה אחודה. שלדה זו מאפשרת משקל קל יותר לצד נוחות נסיעה משופרת אך ביצועים פחות טובים בשטח טכני. לדגם מרווח גחון של 23 ס"מ, זווית גישה של 29 מעלות, זווית בטן של 20 מעלות, זווית נטישה של 25 מעלות ויכולת חציית מים בעומק 55 ס"מ. כל הגרסאות כוללות גם בקרת זחילה בשטח.
מקסוס eTerron 9
מקסוס eTerron 9 ישווק בשתי רמות אבזור לבחירה. גרסת הכניסה לקצ'ורי כוללת בין היתר ריפוד דמוי עור, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי וחימום, מושבים אחוריים עם חימום, הגה עם חימום, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מסך מרכזי בגודל 12.3 אינץ', שקעי USB מלפנים ומאחור, משטח טעינה אלחוטית, 6 רמקולים, מראה מרכזית דיגיטלית, מצלמות היקפיות 540 מעלות, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, שקעי מתח 220V בתא המטען הקדמי והאחורי, תאורת לד מלאה וחישוקי 18 אינץ'. בתוספת 15,000 ₪ מוצעת חבילת פרו הכוללת מתלי אוויר אדפטיביים עם מספר מצבי נהיגה ואפשרות להגבהת המרכב, מסגרת חלונות אחוריים וידיות בגימור שחור מבריק, וצמיגי All Terrain.
גרסת פרימיום כוללת בין היתר מתלי אוויר אדפטיביים, ריפודי עור טבעי, מושב נהג עם אוורור ועיסוי, 8 רמקולים מבית JBL, גג פנורמי נפתח חשמלית כולל וילון חשמלי, וחישוקי 20 אינץ'.
מקסוס eTerron 9 זכה לציון מרבי של 5 כוכבים במבחן הבטיחות של ארגון Euro NCAP ומגיע עם אבזור בטיחות עשיר הכולל בין היתר 7 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב והתנגשות צד עם רכב בשטח מת, התרעה על עייפות נהג, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, בקרת מהירות חכמה (ISA), מערכת למניעת התהפכות, אזהרת פתיחת דלת, והתרעה למניעת שכחת ילדים ברכב.
מחירון מקסוס eTerron 9 חשמלי (המחירים כוללים מע"מ) :
מקסוס eTerron 9 לקצ'ורי - 289,990 ₪
מקסוס eTerron 9 לקצ'ורי פרו - 304,990 ₪
מקסוס eTerron 9 פרימיום - 309,990 ₪
הדגם ישווק עם אחריות יצרן מלאה למשך 5 שנים או עד 160,000 ק"מ, לפי המוקדם מביניהם. לסוללה אחריות מורחבת למשך 8 שנים או עד 200,000 ק"מ, לפי המוקדם מביניהם. מרווח הטיפולים הינו 30,000 ק"מ או שנתיים, לפי המוקדם מביניהם.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.