ריינג' רובר ספורט זמין מעתה גם בגרסת 400 חדשה עם מנוע טורבו בנזין חזק, המיועדת לשוק האמריקאי, במחיר 854,500 ₪
חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר לישראל החלה לשווק את ריינג׳ רובר ספורט בגרסת 400 חדשה המצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטרים ברמת גימור DYNAMIC SE. מדובר בגרסה ייחודית המיוצרת באנגליה ויועדה לשוק האמריקאי, אך היבואנית הצליחה להביאה לישראל וביצעה את ההתאמות והעדכונים הנדרשים לתקן האירופאי - אלומת אור סימטרית, תחנות רדיו זוגיות, ומרחק ומהירות בק״מ/קמ״ש.
ריינג׳ רובר ספורט
עד כה, הדגם שווק בישראל בעיקר עם מנועי טורבו דיזל או פלאג-אין הייבריד וכעת מצטרף אליהם מנוע טורבו בנזין 6 צילינדרים טורי בנפח 3 ליטרים עם הספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 55 קג״מ, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 5.5 שניות והמהירות המרבית 242 קמ״ש.
המנוע החדש בהיצע זמין בשילוב רמת גימור DYNAMIC SE הכוללת בין היתר מושבים קדמיים חשמליים עם חימום ואוורור, מושבים אחוריים עם חימום, ריפוד דמוי עור, דוושות בציפוי מתכת, מערכת שמע מבית Meridian, סגירת דלתות שקטה, גג פנורמי נפתח, שמשות אחוריות כהות, תאורת לד מלאה, וחישוקי 22 אינץ' בצבע אפור כהה.
ריינג' רובר 400 ברמת גימור DYNAMIC SE מוצע במחיר 854,500 ₪. לשם ההשוואה, גרסת 300 דיזל המוצעת במחיר 853,500 ₪ מגיעה עם אבזור והספק מופחתים.
מותג לנד רובר ניצב אמנם רק במקום השביעי בדירוג מותגי היוקרה בישראל אך רשם מתחילת השנה ועד ספטמבר, 553 מסירות - גידול מרשים של 79% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
להלן מחירון ריינג' רובר ספורט המלא:
|
דגם |
מחיר |
|---|---|
|
ריינג׳ רובר ספורט S 250 3.0D |
731,000 ₪ |
|
ריינג׳ רובר ספורט DYNAMIC SE 250 3.0D |
794,600 ₪ |
|
ריינג׳ רובר ספורט DYNAMIC SE 300 3.0D |
853,500 ₪ |
|
ריינג׳ רובר ספורט DYNAMIC HSE 300 3.0D |
912,200 ₪ |
|
ריינג׳ רובר ספורט AUTOBIGRAPHY 350 3.0D |
983,300 ₪ |
|
ריינג׳ רובר ספורט DYNAMIC SE 400 3.0P |
854,500 ₪ |
|
ריינג' רובר ספורט 460 DYNAMIC HSE PHEV |
957,000 ₪ |
|
ריינג' רובר ספורט 550 AUTOBIGRAPHY PHEV |
1,112,400 ₪ |
|
ריינג' רובר ספורט AUTOBIGRAPHY 530 4.4P |
1,133,000 ₪ |
|
ריינג' רובר ספורט V8 635 SV 4.4 |
1,401,600 ₪ |
|
ריינג' רובר ספורט V8 635 SV CARBON 4.4 |
1,561,800 ₪ |

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.