רכב הפנאי הקומפקטי BYD אטו 2 מושק בישראל גם בגרסת פלאג-אין הייבריד DM-i עם טווח נסיעה חשמלי של עד 90 ק״מ במחיר השקה של 149,990 ₪ (מחירון 154,990 ₪)
שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 בגרסת פלאג-אין הייבריד המכונה DM-i ומצטרפת לגרסה החשמלית אשר הושקה בישראל לפני שבוע. נכון להיום, BYD אטו 2 DM-i הינו הדגם היחיד בסגמנט B-SUV עם מערכת הנעה היברידית נטענת שנהנית מביקוש גובר השנה, וגם הזול ביותר מסוגו עם תג מחיר של 154,990 ₪. בתקופת ההשקה (עד סוף 2025) מוצע הדגם במחיר מוזל של 149,990 ₪. המחיר כולל אחריות מלאה למשך 6 שנים או עד 150,000 ק"מ ולסוללה אחריות למשך 8 שנים או עד 200,000 ק"מ, לפי המוקדם מביניהם.
BYD אטו 2 DM-i
העיצוב החיצוני כמעט זהה לגרסה החשמלית מלבד שינוי קל בתחתית הפגוש הקדמי. הדגם מציג מידות מכובדות ביחס לסגמנט וסגנון תכליתי וקל לעיכול עם יחידות תאורה צרות המחוברות באלמנט דמוי להב בגימור שחור מבריק. מהצד ניתן לזהות חיפויים שחורים בתחתית המרכב עם אלמנט עיצובי ייחודי וגג בסגנון צף הודות לקורות צד מושחרות בחלקן. מאחור יחידות תאורה מחוברות עם גרפיקה פנימית מעניינת. אורכו הכולל של BYD אטו 2 עומד על 4,310 מ"מ, רוחבו 1,830 מ"מ, גובהו 1,680 מ"מ ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,620 מ"מ. תא המטען בנפח שימושי של 425 ליטרים.
BYD אטו 2 DM-i
תא הנוסעים מציג עיצוב פרקטי ומעט מיושן ביחס למקובל בדגמים סינים בדרך כלל, וכולל מסך מרכזי בגודל 12.8 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 8.8 אינץ'. רשימת האבזור בגרסת בוסט היחידה כוללת בין היתר ריפוד דמוי עור, מושב נהג עם כוונון חשמלי, עוזרת קולית בעברית, יציאות USB Type-C מלפנים ומאחור, משטח טעינה אלחוטי 50W, פתחי מיזוג למושבים האחוריים, מפתח כרטיס בטכנולגיית NFC, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מצלמות היקפיות, פונקציית V2L להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים בהספק של עד 3.3 קילוואט, צבע מטאלי, תאורת לד מלאה, חלונות אחוריים כהים, חישוקי 17 אינץ', ומגוון מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות.
BYD אטו 2 DM-i
BYD אטו 2 DM-i מצויד במערכת היברידית נטענת המשלבת מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים מנוע חשמלי והנעה קדמית. ההספק המרבי המשולב עומד על 213 כ"ס ומאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 7.5 שניות. המנוע החשמלי משמש כמנוע עיקרי ברוב הזמן ואילו מנוע הבנזין משמש בעיקר כנגרטור לטעינת הסוללה אך בעת הצורך מצטרף להנעת הגלגלים. צריכת הדלק בנסיעה משולבת במצב היברידי עומדת על 19.6 ק"מ לליטר (WLTP), וטווח הנסיעה המשולב עומד על כ- 1,000 ק"מ. סוללה בקיבולת 18.3 קוט"ש מספקת טווח נסיעה חשמלי של עד 90 ק"מ (WLTP). טעינה ביתית אורכת בהספק מרבי של 6.6 קילוואט אורכת כ- 3 שעות.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.