ריינג' רובר איווק דיזל מגיע לישראל. החל מ- 460,000 ₪

  • כתב: פבל צ'רניצקי
  • צילום: יצרן
  • 10 אוגוסט 2014
  • 0 תגובות

לנד רובר ריינג' רובר איווק משווק בישראל מעל לשנתיים ולפני כשנה עבר מתיחת פנים טכנולוגית שעיקרה היה השקת תיבת הילוכים אוטומטית בת תשעה יחסי העברה. עד היום נאלצו רוכשי הריינג' רובר איווק להסתפק רק במנוע אחד, טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר, אך כעת, בעקבות דרישה גוברת למנוע חזק וחסכוני, מודיעה חברת המזרח, יבואנית לנד רובר לישראל, על התחלת שיווק ריינג' רובר איווק עם מנוע טורבו דיזל במחיר של 460,000 ₪.

לנד רובר ריינג' רובר איווק. מעתה עם מנוע דיזל

מנוע הדיזל שמקבל ריינג' רובר איווק מוכר מדגמי לנד רובר האחרים, נפחו עומד על 2.2 ליטרים ובעזרת מגדש טורבו מפיק המנוע 190 כ"ס ומומנט מרבי של 42 קג"מ, מומנט הגבוה ב- 25% מגרסת הבנזין. דף הנתונים של ריינג' רובר איווק דיזל מצביע על 8.5 שניות במיאוץ מאפס למאה קמ"ש ומהירות מרבית של 195 קמ"ש, נתונים מעט פחות טובים מגרסת הבנזין המקבילה, אך על זאת מחפה צריכת הדלק העומדת עפ"י נתוני היצרן על 17.3 קילומטר לליטר בנסיעה משולבת. בשילוב עם נפח מיכל דלק של 60 ליטרים, מעניק המנוע החדש טווח נסיעה של מעל ל- 1,000 ק"מ למיכל דלק.

ריינג' רובר איווק דיזל משווק בשלב ראשון ברמת אבזור פיור פלוס, אך מאוחר יותר מנוע הדיזל יוצע ככל הנראה גם בשאר הגרסאות. רשימת האבזור של גרסת פיור פלוס כוללת בין היתר מערכת שמע מבית Meridian, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, גג בצבע שחור, קיפול חשמלי למראות הצד, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, גג זכוכית פנוראמי, חלונות אחוריים כהים ועוד.