אאודי RS6 ו- RS7 מתחזקות

  • כתב: צבי לשץ
  • צילום: יצרן
  • 02 נובמבר 2015
  • 0 תגובות

משפחת דגמי ה- RS של אאודי כללה תמיד את רכבי הביצועים החזקים ביותר של היצרנית, אך כאשר מרצדס וב.מ.וו מציגים דגמים חזקים יותר במפגן הכוח השכונתי, לא יכלה אאודי להישאר מאחור ומציגה גרסאות PLUS מחוזקות לדגמי ה- RS6 אוונט (סטיישן) ו- RS7 ספורטבק.

אאודי RS7 ספורטבק PLUS

חטיבת הספורט של אאודי שלחה את שני הדגמים למקצה שיפורים שבסופו חולצו ממנוע ה- V8 בנפח 4.0 ליטר, 45 כ"ס נוספים והספק כולל של 605 כ"ס. המומנט נותר ללא שינוי ועומד על 71.4 קג"מ ב- 1,750 סל"ד כאשר בטווח שבין 2,500-5,000 סל"ד ניתן לקבל 5 קג"מ נוספים במצב גדישת יתר. הכח עובר אל ארבעת הגלגלים באמצעות תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת קוואטרו שכויילו מחדש על מנת להתאים למנוע המחוזק. הדיפרנציאל הספורטיבי מחלק את המומנט ביחס של 40:60 לטובת הגלגלים האחוריים. את כל 605 הסוסים תבלום מערכת בלמים של ארבעה דיסקים מחוררים בעלי עיצוב גלי חוסך משקל. בלמי דיסק קרמיים בעלי כושר בלימה משופר יוצעו כאופציה בתוספת תשלום.

אאודי RS7 ספורטבק PLUS

לשני הדגמים נתוני תאוצה זהים, מיאוץ מעמידה למאה קמ"ש אורך 3.7 שניות ותוך 12.1 שניות מהזינוק יעמוד מד המהירות על מתאיים קמ"ש. הגבלת המהירות האלקטרונית עומדת על 250 קמ"ש אך ניתן יהיה לבחור בהגבלה המאפשרת לטפס ל- 280 קמ"ש או לצייד את המכונית בחבילת דינמיק המאפשרת להגיע למהירות מרבית של 305 קמ"ש. שני הדגמים מגיעים עם מתלי אוויר המאפשרים הנמכת מרכב ב- 20 מ"מ במצב ספורט, במצב זה משתפרים הביצועים הדינמיים. לחילופין ניתן לרכוש חבילת מתלים ספורטיביים בעלי בולמי שמן אדפטיביים ושלושה מצבי נהיגה שונים.

אאודי RS6 אוונט PLUS

אאודי RS6 אוונט PLUS ואאודי RS7 ספורטבק PLUS מקבלות חישוקי סגסוגת בקוטר 21 אינץ', נגיעות עיצוב חיצוניות דמויות טיטניום, תוספות כרום, וסמלי RS וקוואטרו ספורטיביים אשר יבדילו אותם משאר דגמי ה- RS. השינויים בתא הנוסעים מסתכמים בגלגל הגה שכולל את בורר מצבי הנהיגה, ריפודי אלקנטרה ותפירות ספורטיביות מיוחדות.

אאודי RS6 אוונט PLUS