שברולט קמארו 2019 זוכה למתיחת פנים

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 10 אפריל 2018
  • 0 תגובות

מכונית הספורט שברולט קמארו עברה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עדכוני עיצוב אשר נועדו בין היתר לשיפור הביצועים. הגריל החדש והמורחב יחד עם פתחי האוורור על מכסה המנוע, משפרים את זרימת האוויר לקירור המנוע בצורה אופטימלית ומפחיתים את מקדם הגרר. שברולט קמארו 2019 תשווק בארבע רמות גימור אשר נבדלות בעיצוב חרטום שונה. גרסאות SS ו- RS מתפארות בפתחי אוורור על מכסה המנוע, בפנסי LED עם חתימת אור כפולה, ובחישוקי 20 אינץ'. מאחור ניתן להבחין בפנסי LED חדשים ובתאורת LED לרוחב הכנף האחורית. גרסאות הביצועים נבדלות בנוסף ביחידות תאורה כהות יותר, בפתחי מפלט כפולים, ובדיפיוזר אחורי.

שברולט קמארו

היצע המנועים נותר ללא שינוי וכולל מנוע טורבו בנזין טורי בנפח 2.0 ליטרים בהספק 275 כ"ס, מנוע בנזין V6 בנפח 3.6 ליטרים בהספק 335 כ"ס, ומנוע V8 בנפח 6.2 ליטרים עם מגדש-על בהספק 455 כ"ס אשר ישודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית חדשה עם בקרת שיגור, במקום תיבת 8 הילוכים בדגם המוחלף.

שברולט קמארו

לראשונה תשווק שברולט קמארו בגרסת הביצועים LE1 טורבו עם מנוע 2.0 ליטרים. הודות למשקל מנוע קל בהשוואה לשאר מנועי הדגם, גרסה זו מציעה חלוקת משקל של כמעט 50:50 בין הסרנים. גרסת LE1 טורבו תוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד, בלמים מוגדלים מתוצרת ברמבו, מתלים קשיחים עם מוטות מייצבים עבים יותר ותושבות מחוזקות, חישוקי 20 אינץ' הנועלים צמיגים רחבים, גלגל הגה ספורטיבי, מושבי ריקארו, וידית הילוכים מקוצרת. בנוסף כוללת גרסה זו מצב מירוץ המציג זמני הקפת מסלול, מפעיל בקרת שיגור, ומחדד את תגובות המכלולים.

שברולט קמארו

שברולט קמארו 2019 מקבלת מערכת מולטימדיה חדשה המציעה ממשק אינטואיטיבי יותר אשר מוצג על גבי מסך מגע בגודל 7 אינץ' כסטנדרט או 8 אינץ' כאופציה. במסגרת מתיחת הפנים הוחלפה המראה המרכזית במסך המקרין תמונת וידאו ממצלמה אחורית. כך מתקבלת תמונה פנורמית רחבה וברורה של המתרחש מאחור ומתבטלת מגבלת החלון האחורי הקטן. אבזור הבטיחות כולל עתה גם התרעה מפני אי שמירת מרחק מלפנים.