ב.מ.וו סדרה 3 החדשה 2019 נחשפה

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 02 אוקטובר 2018
  • 0 תגובות

במסגרת תערוכת הרכב בפריז אשר פתחה היום את שעריה, חשפה היצרנית הבווארית את הדור החדש של ב.מ.וו סדרה 3 המכונה G20. המכונית מבוססת על פלטפורמה חדשה ומציגה גידול במידות לצד הפחתה של 55 ק"ג מהמשקל הכולל ביחס לקודמתה. אורכה צמח ב- 85 מ"מ לכדי 4,709 מ"מ, רוחבה גדל ב- 16 מ"מ לכדי 1,827 מ"מ, ובסיס הגלגלים צמח ב- 41 מ"מ לכדי 2,851 מ"מ - הכי ארוך בסגמנט. כמו כן, שומר הדור החדש על חלוקת משקל מושלמת ביחס 50:50 בין הסרנים, לטובת התנהגות כביש מהנה ההולמת את המותג.

ב.מ.וו סדרה 3

הדור החדש מציג עיצוב אלגנטי ושרירי השואב השראה מהאחות הגדולה ב.מ.וו סדרה 5 וכולל גריל כליות גדול, קווי מתאר מודגשים, ופרופרציות מחמיאות. יחידות התאורה תואמות לשפת העיצוב החדשה של החברה ומציגות חתימת LED נאה מלפנים ומאחור. גרסאות M Performance הספורטיביות זוכות לפגושים קרביים עם כונסי אוויר מוגדלים, מושבי ספורט, דיפוני אלומיניום, ומתלים קשיחים יותר.

ב.מ.וו סדרה 3

רשימת האבזור ארוכה וכוללת בין היתר תאורת LED עוקבת פניה, תאורת לייזר כאופציה, תאורת אווירה עם 11 צבעים לבחירה, בקרת אקלים תלת-אזורית, מערכת בידור ותקשורת עם מסך בגודל 10.3 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', ותצוגה עילית המקרינה תמונה איכותית וגדולה ב- 70% ביחס לדגם היוצא.

ב.מ.וו סדרה 3

בתחום הבטיחות מציעה ב.מ.וו סדרה 3 מגוון מערכות מתקדמות, ביניהן שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת חניה אוטומטית, מערכת אקטיבית למזעור פגיעה בנוסעים בעת תאונות צד, והתרעה על תנועה חוצה.

ב.מ.וו סדרה 3 תוצע עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 190 ו- 258 כ"ס, מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 150 ו- 190 כ"ס, ומנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטרים בהספק 265 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית מבית ZF.

בהמשך יצטרפו להיצע מנוע 6 צילינדרים טורי בנפח 3.0 ליטרים בהספק 374 כ"ס עבור גרסת M340i הביצועיסטית, וגרסת פלאג-אין הייבריד עם הספק משולב של 250 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ.

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה צפויה להגיע לישראל במחצית השניה של שנת 2019.