ב.מ.וו סדרה 7 החדשה 2019 - מתיחת פנים

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 17 ינואר 2019
  • 0 תגובות

ב.מ.וו סדרה 7 עברה מתיחת פנים לקראת 4 שנות שירות עם הדור הנוכחי. מתיחת הפנים כוללת עיצוב עדכני ותוספת טכנולוגיות חדשות. העדכונים החיצוניים כוללים את גריל הכליות המסורתי בגרסתו החדשה כפי שנחשפנו אליו לראשונה בב.מ.וו X7. ספינת הדגל המעודכנת מציגה גריל ענק שמידותיו צמחו ב- 40% ביחס לדגם הפורש. עוד ניתן להבחין בסמל המותג במידות גדולות יותר, ובגופי תאורה קדמיים צרים יותר, עם אופציה לתאורה מסוג לייזר. כמו כן טוענת ב.מ.וו להפחתת מקדם הגרר בעזרת זרימת אוויר חלקה יותר סביב המרכב.

ב.מ.וו סדרה 7

תא הנוסעים מקבל צג מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', ולוח מחוונים דיגיטלי חדש בגודל 12.3 אינץ'. בנוסף ניתן להבחין בארגון מחדש לפקדי השליטה על גלגל ההגה, וסידור משטח הטעינה האלחוטי לצד מחזיקי הכוסות. הרוכשים יזכו כעת לאפשרות התאמה אישית של תצורת גימור התא וצבעיו, ובחירה מבין 5 צבעי ריפודי עור, עם אופציה לעור נאפה רך המוצע בשישה צבעים.

ב.מ.וו סדרה 7

תאורת האווירה זכתה גם היא לשדרוג מקיף. ב.מ.וו סדרה 7 בגרסה הארוכה תמשיך להציע תצורת "מחלקה ראשונה" עם שתי כורסאות אחוריות מתכווננות, אופציה לעיסוי, צגי 10 אינץ' לטובת הנוסעים המכובדים, ומערכת שמע מבית B&W. כמו כן טוענת ב.מ.וו לשיפור בבידוד הרעשים הודות להוספת חומרי בידוד בבתי הגלגלים.

ב.מ.וו סדרה 7

יחידות ההנעה כוללות גרסת פלאג-אין בדגם 745e המשלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטרים בהספק 285 כ"ס ומומנט של 45.9 קג"מ עם מנוע חשמלי בהספק 113 כ"ס היוצרים יחדיו הספק משולב של 394 כ"ס ומומנט של 61.6 קג"מ. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 5.2 שניות וטווח הנסיעה החשמלי עומד על 58 ק"מ.

מעלייה תוצע גרסת 750i עם מנוע טורבו בנזין V8 בנפח 4.4 ליטרים בהספק 530 כ"ס ומומנט של 76.4 קג"מ. תאוצה 0-100 קמ"ש בגרסה זו אורכת 4.1 שניות. דגם 760i הבכיר ימשיך עם מנוע טורבו בנזין V12 בנפח 6.0 ליטרים בהספק 600 כ"ס ומומנט אימתני של 86.7 קג"מ בין 1,550-5,000 סל"ד, המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 3.8 שניות.

בגזרת הדיזל תוצע גרסת 730d המצויידת במנוע טורבו דיזל שישה צילנדרים טורי בנפח 3.0 ליטרים בהספק 265 כ"ס ומומנט של 63.2 קג"מ. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 6.1 שניות. גרסת 740d כוללת את אותו מנוע אך בהספק 320 כ"ס ומומנט של 69.3 קג"מ. גרסת 750d מציעה הספק של 400 כ"ס ומומנט של 77.5 קג"מ בזכות לא פחות מארבעה מגדשי טורבו. תאוצה 0-100 קמ"ש בגרסה זו אורכת 4.6 שניות. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית מבית ZF עם בקרת שיגור, ולמערכת הנעה אחורית או כפולה. המהירות המירבית מוגבלת ל 250 קמ"ש.

אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז נתיב, ועמעום אורות אוטומטי. כאופציה מוצעות גם בקרת שיוט אדפטיבית עם מרכוז נתיב, ניטור שטחים מתים, התרעה על עייפות הנהג, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, זיהוי תנועה צולבת מלפנים ומאחור, וזיהוי תמרורים. מערכת חדשה מציעה סיוע לנסיעה ברוורס, כך שהיא יודעת לנהוג את הרכב אוטונומית ולצאת מחניה ברוורס בדיוק באותה הדרך שבה הנהג נכנס לחניה.

מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, נמסר כי סדרה 7 החדשה צפויה להגיע אלינו ברבעון השלישי של 2019.