רנו חושפת קנגו קונספט ומסחריות מעודכנות

  • כתב: קובי זוילי
  • צילום: יצרן
  • 24 אפריל 2019
  • 0 תגובות

רנו קנגו ZE קונספט מהווה הצצה לדור הבא של רנו קנגו אשר צפוי להיחשף בשנת 2020. הדגם מצוייד ביחידת הנעה חשמלית מלאה, ומציג עיצוב מודרני הכולל יחידות תאורה עם חתימת LED בצורת האות C מלפנים מאחור, ופס תאורה חזיתי המחבר בין שתי יחידות התאורה. בשלב זה רב הנסתר על הגלוי ורנו לא חושפת פרטים טכניים נוספים.

רנו קנגו ZE קונספט

רנו טראפיק 2019 זוכה למתיחת פנים הכוללת חזית בעיצוב עדכני עם שבכה קדמית בעלת שלושה סורגי כרום רוחבים, סמל רנו מוגדל, ואופציה לתאורת LED מלאה. תא הנוסעים מקבל כעת מערכת מולטימדיה חדשה, מוט הילוכים חדש, אופציה לפתיחה והתנעה ללא מפתח, הוספת עיטורים דמויי קרבון או כרום, וריפודים חדשים. אבזור הבטיחות כולל מעתה בלימה אוטונומית כאופציה, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, מערכת סיוע להתמודדות עם רוחות צד, מצלמת רוורס, וסייען חניה.

רנו טראפיק

יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו דיזל dCi בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 120, 140 או 170 כ"ס, המשודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בגרסאות החזקות.

רנו מאסטר 2019 זכה למתיחת פנים חיצונית דומה לרנו טראפיק. תא הנוסעים זכה לחומרי דיפון משופרים, מערכת מולטימדיה חדשה, לוח מחוונים חדש, גלגל הגה חדש, משטח טעינה אלחוטי לנייד, תחנת עגינה לטאבלט, ותוספת תאי אחסון. מערכות הבטיחות זהות לאלו שמקבל רנו טראפיק.

רנו מאסטר

יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו דיזל כפול מגדשים Blue dCi בנפח 2.3 ליטרים בהספק 180 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ (שיפור של 10 כ"ס, ו- 2.1 קג"מ ביחס לדגם הפורש) לצד צריכת דלק חסכונית יותר. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כמו כן מוצעת יחידת הנעה חשמלית מלאה בהספק 75 כ"ס וטווח נסיעה של 90 ק"מ בתנאים של עומס חלקי עם הפעלת חימום, המיועדת למשלוחים עירוניים.

בנוסף מציגה החברה את הטנדר רנו אלסקן המבוסס על ניסאן נבארה. יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו דיזל כפול מגדשים Blue dCi בנפח 2.3 ליטרים בהספקים של 160 ו- 190 כ"ס ומומנט של 43.4 ו- 45.9 קג"מ בהתאמה, המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים אוטומטית.

רנו אלסקן כולל בלמי דיסק בארבעת הגלגלים, חישוקי 17 אינץ', בלימה אוטונומית, מצלמות 360 מעלות, ומערכת בקרת ירידה במדרון.

רנו אלסקן