מרצדס A ו- B קלאס מקבלות גרסאות פלאג-אין הייבריד

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 19 אוגוסט 2019
  • 0 תגובות

מרצדס חושפת את הדור השלישי של מערכת ההנעה ההיברידית הנטענת של המותג, בדגמי A250e ו- B250e. המערכת כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.33 ליטרים בהספק 160 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ, בשילוב מנוע חשמלי בהספק 102 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ עם סוללת ליתיום-יון מקוררת נוזל, בקיבולת 15.6 קוט"ש. שני המנועים מייצרים הספק משולב של 218 כ"ס ומומנט של 45.9 קג"מ. יחידת ההנעה משודכת לתיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים חדשה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 6.7 שניות במרצדס A קלאס או 6.8 שניות במרצדס B קלאס, והמהירות המירבית עומדת על 235 או 240 קמ"ש בהתאמה.

מרצדס A קלאס פלאג-אין

טווח הנסיעה החשמלי עומד על 56-67 ק"מ בהתאם לדגם ולאופי הנהיגה, עם מהירות מירבית של 140 קמ"ש. טעינת 90% מהסוללה באמצעות עמדת טעינה ביתית בהספק 7.4kW אורכת כ- 105 דקות, בעוד עמדת טעינה מהירה מקצרת את זמן הטעינה ל- 25 דקות בלבד. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 1.5 ליטר ל- 100 ק"מ כאשר הסוללה טעונה.

מרצדס A -ו B קלאס פלאג-אין

גרסאות הפלאג-אין הייבריד החדשות מוסיפות למשקל הכולל 150 ק"ג, אשר חלקם גובים ליטרים מתא המטען. כמו כן מקבלות גרסאות אלו מנופי ויסות עצימות הבלימה הרגנרטיבית מאחורי ההגה בחמש דרגות. בתא הנוסעים נבדלות גרסאות הפלאג-אין הייבריד בתצוגה יעודית של נתוני טעינה וצריכת חשמל במסך המולטימדיה ובאפלקציה ייעודית המקנים למשתמש מידע בזמן אמת אודות זמן טעינה, טווח נסיעה, ואפשרות הפעלת מזגן מרחוק.

מרצדס A -ו B קלאס פלאג-אין

מכלמוביל היבואנית נמסר כי שיווק דגמי הפלאג-אין הייבריד בישראל יחל ברבעון הראשון של שנת 2020.