הונדה CR-V זוכה למתיחת פנים

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 22 ספטמבר 2019
  • 0 תגובות

הונדה CR-V, מחלוצי קטגוריית הקרוסאוברים, מתקרב לגיל שלוש בדורו הנוכחי ובהונדה בחרו לבצע מספר עדכוני עיצוב והוספת יחידת הנעה היברידית לדגם בגרסתו האמריקאית.

הונדה CR-V

מתיחת הפנים כוללת גופי תאורה מעודכנים מלפנים וכהים מאחור, פגושים חדשים המשלבים פס בגוון כרום סביב כונסי האוויר, וחישוקים חדשים בעיצוב 5 צלעות. בתא הנוסעים נמצא קונסולה מרכזית בעיצוב עדכני עם משטח טעינה אלחוטי בתחתיתה, והתאמות נדרשות לגרסה ההיברידית החדשה ביניהן בורר הילוכים אלקטרוני המחליף את הבורר המסורתי, ולוח המחוונים עם חיווי צריכת וחלוקת האנרגיה.

הונדה CR-V

יחידת ההנעה בגרסת הבסיס נותרה ללא שינוי וכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 193 כ"ס ומומנט של 24.7 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים רציפה CVT ולמערכת הנעה כפולה. יחידת ההנעה ההיברידית החדשה משלבת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 145 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק 184 כ"ס עם מומנט של 32.1 קג"מ. הכוח מועבר אל מכלולי ההנעה דרך המנוע החשמלי ללא תיבת הילוכים, בדומה לרכב חשמלי טהור, כך שמנוע הבנזין משמש בעיקר לטעינת הסוללה וככוח עזר למנוע החשמלי. תאוצה 0-100 קמ"ש בגרסה ההיברידית אורכת 8.8 שניות וצריכת הדלק עומדת על 18.9 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.

הונדה CR-V