בנטלי בקלאר - למה ככה יקר?

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 03 מרץ 2020
  • 0 תגובות

בנטלי בקלאר (Bacalar), הקרויה על שמו של אגם במקסיקו, נטולת גג לחלוטין, ומבוססת על בנטלי קונטיננטל GTC ומצוידת באותו מנוע W12 בהספק 659 כ"ס ומומנט של 92.2 קג"מ, המשודך לתיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. עם זאת, מחירה של הבקלאר גבוה פי 10 ממחירה של קונטיננטל GTC ויש לכך סיבה מוצדקת אם כל 12 המכוניות נמכרו מראש במחיר 6.6 מיליון ₪ לפני מיסים.

בנטלי בקלאר

בנטלי בקלאר מיועדת עבור לקוחות אניני טעם המבקשים מכונית ייחודית, אזוטרית אפילו, המותאמת אישית עד הפרטים הקטנים ביותר. צבע המרכב למשל, כולל קליפות אורז המעניקות לו גימור מטלי מיוחד. מדובר בתהליך צביעה יקר להחריד המגולם במחיר הרכב, היקר להחריד. מגוון חלקי מרכב נבנו מקרבון, חומר יקר למדי, שהיה הכרחי ליצירת קימורים עדינים שלא ניתנים ליישום במתכות.

בנטלי בקלאר

תא הנוסעים הדו-מושבי דומה לבנטלי קונטיננטל GTC אך כולל מספר פריטים חדשים ביניהם קונסולה מרכזית מוגבהת על מנת להעניק תחושה אינטימית יותר לנוסעים, וצמד המושבים האחוריים בוטלו לטובת אחסון בהתאמה אישית.

בנטלי בקלאר

אבל מה שבאמת מיוחד לטענת בנטלי הוא שילוב החומרים. דיפוני עץ מרשימים הם דבר שגרתי בבנטלי אך כאן אנו עדים לשיא חדש בתחום - הדיפונים בבקלאר עשויים מעצים מתים ששומרו בקרקע רטובה של ביצות במערב אנגליה וגילם מוערך ב- 5,000 שנים. בנוסף ניתן לשלב דיפוני בד יוקרתיים, שטיחי צמר, ריפודי עור בכל צבע שיבחר הלקוח, וכנראה שבנטלי ישיגו לו גם עור פינגווין אם רק יבקש. תמורת מחיר כזה מותר לבקש הכל.