צ'מפיון מוטורס מרחיבה את השיווק באונליין

  • כתב: קובי זוילי
  • צילום: יצרן
  • 17 יוני 2020
  • 0 תגובות

שנתיים לאחר שהחלה את פעילות המכירה המקוונת עם דגמי סיאט, מרחיבה קבוצת צ'מפיון מוטורס את היצע הרכבים הזמינים לרכישה מקוונת הכולל כעת את סיאט איביזה, סיאט ארונה, סיאט אטקה, פולקסווגן גולף, פולקסווגן טי-קרוס, פולקסווגן טיגואן, סקודה קאמיק, סקודה קארוק, סקודה קודיאק, סקודה סקאלה, וסקודה סופרב.

סיאט איביזה

מהלך ה- e-commerce מגיע בעקבות גידול מתמיד בהיקף הקניות ברשת ומגמה זו מתחילה להתפתח גם בענף הרכב בישראל שהחל להנגיש חווית רכישה דיגיטלית. המעבר מהתמקדות במוצר למיקוד בלקוח והוספת ערוצי רכישה דיגיטליים, משתלבים בהתפתחות משמעותית זו.

תהליך הרכישה המקוון מציע חוויית משתמש נגישה וקלה, ומתבצע במספר שלבים פשוטים. תחילה מאפיין הלקוח את הדגם ובוחר צבע חיצוני, חישוקים, גימור פנימי ותוספות אבזור. לאחר מכן משאיר הלקוח את פרטיו האישיים ובוחר את האולם בו ירצה לקבל את רכבו. בשלב השלישי מזין הלקוח את פרטי כרטיס האשראי ומשלם מקדמה. בשלב האחרון משלים הלקוח את יתרת התשלום ומסיים את תהליך הרכישה. כל התהליך מתבצע באופן מקוון, כשהלקוח מגיע לסניף רק לצורך איסוף רכבו החדש.

אורן אלעזר, סמנכ"ל עסקי בצ'מפיון מוטורס, מסר כי: "צ'מפיון מוטורס הציבה בראש סדר העדיפויות את המיקוד בלקוח, תוך שימוש נרחב בכלים דיגיטליים. מתוך תובנה זו יצאנו לדרך לפני שנתיים כשהשקנו את פלטפורמת הרכישה המקוונת. השינויים האחרונים שהתרחשו בעולם העצימו בקרב הלקוחות את הצורך, הפתיחות והנכונות לרכישה online ומכאן שהביקוש לרכישה בערוצים הדיגיטליים גובר והולך. אנו שמחים להרחיב את הפעילות המקוונת עם דגמים נוספים ולהציע פתרונות רכישה נוחים ומגוונים לקהל לקוחותינו".