נחשפה מרצדס E63 AMG החדשה 2021

  • כתב: חזי גורן
  • צילום: יצרן
  • 21 יוני 2020
  • 1 תגובות

אחרי שנחשפה מתיחת הפנים למרצדס E קלאס, מגיע תורה של גרסת הקצה מרצדס E63 AMG. כבעבר תשווק מרצדס E63 AMG במרכב סדאן וסטיישן, בגרסה רגילה ובגרסת S המצויידת ביחידת הנעה מחוזקת.

מרצדס E63 AMG

החזית מציגה את המראה העדכני של משפחת דגמי מרצדס עם פנסים צרים מבעבר וגריל גדול ואגרסיבי. דגמי AMG זוכים לגריל ייחודי עם סורגים אנכיים בולטים. כונסי האוויר בחזית תוכננו מחדש על מנת להפחית את התרוממות החרטום בעת תאוצה. הכנפיים הקדמיות הורחבו ובתי הגלגלים מכילים חישוקי 19 או 20 אינץ' בגרסאות S. מאחור ספויילר בקצה דלת תא המטען ודיפיוזר בולט, התורמים למראה הקרבי.

מרצדס E63 AMG

בתא הנוסעים הותקן ההגה החדש של מרצדס עם חישורים כפולים על מנת להפריד בין פקדי השליטה הרבים לטובת חווית שימוש משופרת. ההגה יוצע בחיפוי עור, מיקרופייבר או שילוב של השניים. המושבים מרופדים כסטנדרט בעור נאפה משובח עם לוגו AMG מוטבע במשענות. כאופציה יוצעו מושבי באקט עם משענות ראש אינטגרליות לתמיכת צד משופרת. המסך המרכזי זמין בגודל 10.25 או 12.25 אינץ' ומוותר על חוגת השליטה לטובת שליטה באמצעות מגע.

מרצדס E63 AMG

מתחת למכסה המנוע אין שינויים. מרצדס E63 AMG מצויידת במנוע טורבו בנזין 6 צילינדרים בנפח 4.0 ליטרים בהספק 571 כ"ס ומומנט של 76.4 קג"מ המשודך לתיבה אוטומטית 9 הילוכים כפולת מצמדים. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 3.5 במרכב הסדאן ו- 3.6 שניות במרכב הסטיישן. גרסת S הבכירה מצויידת באותו מנוע בגרסה מחוזקת בהספק 612 כ"ס ומומנט של 86.6 קג"מ. בגרסה זו תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 3.4 שניות במרכב הסדאן ו- 3.5 שניות במרכב הסטיישן.

מרצדס E63 AMG מצוידת כסטנדרט במערכת הנעה כפולה חכמה המשנה באופן רציף את חלוקת הכוח בין הצירים ומסוגלת להעביר עד 100% מהכוח אל הציר האחורי. במצב דריפט אשר מוצע בגרסת S, העברת הכוח עוברת אל הציר האחורי בלבד, בקרת היציבות מתנתקת, והשליטה על העברת ההילוכים נמצאת באופן בלעדי בידיו של הנהג באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה.