ב.מ.וו 128ti נחשפת

  • כתב: יובל בנר
  • צילום: יצרן
  • 21 ספטמבר 2020
  • 0 תגובות

ב.מ.וו 128ti נחשפה בגרמניה ואמורה למלא את החלל שבין גרסת הביצועים של הסדרה - ב.מ.וו 135i כפולת ההנעה, לבין הגרסאות הרגילות בסדרה. בהתאם לכך, ב.מ.וו 128ti אינה נועדה להתחרות בגרסאות הספורטיביות של אודי ומרצדס, אלא להוות אלטרנטיבה יוקרתית ומפתה למתחרות כגון גולף GTI או קופרה לאון.

ב.מ.וו 128ti

ב.מ.וו 128ti תעשה שימוש במנוע טורבו בנזין בנפח 2 ליטרים המוכר מה-135i אך בכיול שונה. במקום 306 כ"ס, כאן יפיק המנוע 265 כ"ס שיועברו לגלגלים הקדמיים בלבד דרך תיבת 9 הילוכים אוטומטית ודיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג טורסן לשיפור היכולת הדינמית. תאוצה 0-100 קמ"ש בגרסה זו עומדת על 6.1 שניות לפי נתוני היצרן וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.5 ק"מ לליטר.

ב.מ.וו 128ti

כדי ליצור בידול ברור מגרסאות הדגם הפשוטות, תעשה ב.מ.וו 128ti שימוש במערכת היגוי חדה יותר, במערכת מתלים M SPORT המנמיכה את המרכב ב- 10 מ"מ, ובמערכת בלימה M SPORT עם צלחות בלם מוגדלות.

ב.מ.וו 128ti

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, מסרה כי תשקול את תחילת יבוא ב.מ.וו 128ti במהלך שנת 2021.