נחשף הונדה HR-V החדש

  • כתב: חזי גורן
  • צילום: יצרן
  • 18 פברואר 2021
  • 0 תגובות

הונדה חושפת פרטים ראשונים על דור חדש ושלישי במספר לרכב הפנאי הקומפקטי הונדה HR-V. לכאורה הדור הנוכחי של הונדה HR-V היה הרכב הנכון בזמן הנכון. הוא הושק מוקדם יחסית אל תוך קטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים שהפכה למשמעותית מאוד בשנים האחרונות, אך לא הצליח להתבלט בעקבות עיצוב אנמי, יחידת הנעה מיושנת, ורמת אבזור נמוכה.

הונדה HR-V

הונדה HR-V החדש חושף עיצוב חדש לחלוטין בשפת העיצוב החדשה של הונדה אליה נחשפנו בהונדה ג'אז החדשה וגם בהונדה סיוויק סדאן החדשה שנחשפה בתמונות ראשונות. מדובר בקווים נקיים ביחס למה שהורגלנו מדורות קודמים. החזית כוחנית עם גריל גדול וגבוה בצבע הרכב, פנסי חזית צרים המחוברים באמצעות פס כרום, ומכסה מנוע גבוה ואופקי. הגריל הקדמי גדול אך צבוע בצבע הרכב ולכן מעודן למדי, ופנסי החזית צרים ומחוברים באמצעות פס כרום. הפרופיל חושף קו גג משתפל המעניק מראה קופה כמו בדגם הנוכחי. מאחור צמד פנסים צרים המחוברים באמצעות פס לד אל סמל הונדה, ודלת תא מטען גדולה.

הונדה HR-V

גם תא הנוסעים חושף מראה חדש לחלוטין ונקי מאוד בזכות דשבורד רחב ושטוח המדגיש את תחושת המרחב. פתחי המיזוג המרכזיים מחוברים אל פתח המיזוג בצד הנוסע ותורמים אף הם לתחושת המרחב ולהעצמת מימד הרוחב. בהונדה מספרים כי תכנון המרכב ומערכת ההנעה מאפשרים מרווח פנימי המאפשר נסיעה של 4 מבוגרים בנוחות. כמו כן יוצעו מושבי ה- Magic Seats של הונדה המאפשרים מגוון אפשרויות קיפול ורמת שימושיות גבוהה.

הונדה HR-V

הונדה טרם חשפה פרטים אודות יחידת ההנעה אך ניתן לשער כי מדובר בזאת שפגשנו בהונדה ג'אז החדשה, המורכבת ממנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים ושני מנועים חשמליים המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית. הונדה לא מפרסמת נתון הספק משולב אך הספק מנוע הבנזין עומד על 98 כ"ס והספק המנועים החשמליים עומד על 109 כ"ס. מדובר במערכת הנעה היברידית שונה מהמוכר, בה מנוע הבנזין משמש כגנרטור למנועים החשמליים עד למהירות של 60 קמ"ש. מעל למהירות זאת מחובר מנוע הבנזין אל הגלגלים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית רציפה.

הונדה HR-V

שיווקו של הונדה HR-V החדש יחל באירופה לקראת סוף השנה.