GMC האמר החשמלי נחשף בתצורת SUV

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 04 אפריל 2021
  • 0 תגובות

לאחר חשיפת גרסת הטנדר הפתוחה של GMC האמר EV החשמלי המלא, נחשפה אתמול גרסת הפנאי השטח SUV הסגורה, אשר שיווקה יחל בשנת 2023 בגרסת אדישן 1 הכוללת מיגון שטח, ובשנה לאחריה בגרסאות סדרתיות. לשועלי השטח מוצעת חבילה ייעודית הכוללת מיגון, צמיגי שטח, מגלש החלקה אמיתי, מכלולים מחוזקים, ומצלמת גחון. מחירו של האמר EV בארה"ב ינוע בין 79,995 $ ל- 110,595 $. פנקס ההזמנות נפתח כבר כעת למכירה מוקדמת למעריצי המותג.

GMC האמר EV

האמר EV מבוסס על ארכיטקטורת ההנעה Ultium של ג'נרל מוטורס הייעודית לרכבים חשמליים וכוללת צמד גרסאות יחידות הנעה, שתיהן בעלות מנועים חשמליים מקדימה ומאחור היוצרים מערכת הנעה כפולה. גרסת הכניסה כוללת שני מנועים עם הספק מרבי משולב של 625 כ"ס וטווח נסיעה של 402 ק"מ, והגרסה הבכירה כוללת שלושה מנועים (שניים מאחור ואחת מקדימה) עם הספק מרבי משולב של 830 כ"ס, מומנט מרבי משולב של 138 קג"מ בגלגל, תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 3.5 שניות, וטווח נסיעה של 483 ק"מ. הנתונים המרשימים מתגמדים ביחס לגרסת הטנדר בעלת לא פחות מאלף כ"ס. למעט גרסת הכניסה בעלת סוללה במתח V400, שאר הגרסאות במתח V800 המאפשר טעינה בקצב של 300 קוט"ש.

GMC האמר EV

בשל בסיס גלגלים באורך 3,220 מ"מ המקשה על תמרונים צפופים ובחניות, כולל האמר EV היגוי לארבעת הגלגלים, המאפשר רדיוס סיבוב של 10.8 מטרים. ההיגוי האחורי כולל זוויות פנייה חדות במיוחד המאפשרות חניה במקביל בנסיעה צידית.

GMC האמר EV

עיצוב הפנים מודרני מאוד ומציג קווי עיצוב חדים ורבועים. ניתן להבחין בצג מולטימדיה בגודל 13.4 אינץ' במרכז הקונסולה, ובלוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. פתחי המיזוג בצדדים מלבניים וענקים, ומותקנים בצורה אנכית. מערכות הבטיחות כוללות אפשרות לנהיגה אוטונומית ברמה 3, בהתאם לרגולציה בכל מדינה.