סקודה קודיאק החדש 2021 נחשף (מתיחת פנים)

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 13 אפריל 2021
  • 0 תגובות

לאחר שלל קדימונים, חושפת היום סקודה את מתיחת הפנים לסקודה קודיאק החדש 2021, רכב פנאי בעל שבעה מושבים אשר הושק לראשונה בשנת 2016. במסגרת מתיחת הפנים זכה סקודה קודיאק 2021 לעדכוני עיצוב, שדרוג חומרי דיפון בתא הנוסעים, וקבלת מערכת המולטימדיה החדשה של הקונצרן מסוג MIB3.

סקודה קודיאק

עדכוני העיצוב החיצוני מתמקדים בחזית עם גופי תאורה מפוצלים חדשים עם אופציה לתאורת מטריקס LED, גריל בעיצוב חדש, ופגושים חדשים. מכסה המנוע הוחלף בארוך יותר. גם גופי התאורה מאחור זכו לשדרוג עם חתימת תאורה עדכנית, והספוילר האחורי מודגש כעת יותר. כאופציה ניתן לקבל חישוקי גלגלים בגודל 20 אינץ'.

סקודה קודיאק

עיקר החידוש בתא הנוסעים נוגע למערכת המולטימדיה החדשה מסוג MIB3 עם צג בגודל 9.2 אינץ', אפשרות לחיווי קולי, תמיכה בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto, וכניסת כרטיס סים לחיבור אינטרנטי. חומרי הדיפון שודרגו לרכים ואיכותיים יותר, ביניהם חיפוי אריג בתפירה כפולה בחלקו העליון של הדשבורד, המושבים שודרגו וכוללים כעת אופציה לחימום, אוורור, ועיסוי, וגלגל ההגה הוחלף לחדש המוכר מדגמים אחרים של היצרנית.

סקודה קודיאק

מבחר יחידת ההנעה נותר ללא שינוי וכולל את מנוע הטורבו בנזין TSI בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס, מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 190 כ"ס, ומנוע טורבו דיזל TDI בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 150 ו- 200 כ"ס. סקודה קודיאק RS שאינו משווק בישראל, מקבל במסגרת מתיחת הפנים מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 245 כ"ס המוכר מסקודה אוקטביה RS וגולף GTI. מנוע זה מחליף את מנוע הטורבו דיזל ששווק עד כה בדגם זה. כל המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים DSG אוטומטית כפולת מצמדים עם הנעה קדמית בגרסת ה- 1.5 ליטרים והנעה כפולה בשאר הגרסאות.

מצ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, נמסר כי הגעתו של סקודה קודיאק 2021 לישראל צפויה ברבעון השלישי השנה.