פולקסווגן אמארוק החדש נחשף באיורים ראשונים

  • כתב: חזי גורן
  • צילום: יצרן
  • 20 פברואר 2022
  • 0 תגובות

פולקסווגן חושפת איורים ראשונים של פולקסווגן אמארוק החדש, דור שני לטנדר של המותג. פולקסווגן אמארוק החדש יתבסס על שלדה ומכלולים מבית פורד המשרתים את פורד ריינג'ר החדש שהוצג לאחרונה, כחלק משיתוף פעולה בין היצרניות שהוליד גם את הדור הנוכחי של המסחריות הקלות פולקסווגן קאדי ופורד קונקט.

פולקסווגן אמארוק

אם לשפוט על פי האיורים, נראה כי הדור החדש של פולקסווגן אמארוק צפוי להציג עיצוב אגרסיבי וקשוח יותר מהדור היוצא. ניתן להבחין בפגוש קדמי קצרצר וגבוה אשר צפוי לסייע בהשגת זווית גישה גדולה יותר. עוד ניתן להבחין בבתי גלגלים מודגשים ובמשטח שקוע בחלקן התחתון של הדלתות. על דלת הארגז נמצא כיתוב גדול של שם הדגם. קפיצים צהובים וצמיגי שטח הם רמזים לגרסת שטח קרבית, וניתן רק לפנטז על גרסת פולקסווגן לפורד ריינג'ר ראפטור שכבר נלכד בתמונות ריגול.

פולקסווגן אמארוק

בפולקסווגן מספרים שהדגם החדש יציע מערכות סיוע לנהג שאינן מוכרות בסגמנט הטנדרים והן ינעימו את השימוש היום יומי ברכב. כמו כן צוין כי הדגם החדש יציע מרווח גחון עדיף לטובת ביצועים משופרים בשטח. כמו בעבר יוצע פולקסווגן אמארוק עם מנוע טורבו דיזל בתצורת V6 שהולכת ונעשית נדירה בקרב המתחרים אשר מסתפקים במנועי 4 צילינדרים. ניתן לשער כי במקביל יוצעו גם מנועי טורבו דיזל בנפחים צנועים יותר, ובהסתמך על פורד ריינג'ר ייתכן שיוצעו גם מנועי טורבו בנזין בהתאם לשווקי היעד.

פולקסווגן אמארוק

פולקסווגן אמארוק החדש יציג מידות נדיבות לעומת הדור היוצא. בשלב זה מצהירים בפולקסווגן על מימד אורך שצמח ב- 100 מ"מ ועומד כעת על 5,350 מ"מ, אך גם מימד הרוחב צפוי להיות גדול יותר. הארגז יוכל לאכלס משטח טעינה בתקן אירופאי במרווח שבין בתי הגלגלים והוא יציע כמובן שלל אמצעי עיגון וקשירה לטובת הובלה בטוחה של מטענים. תא הנוסעים צפוי להציע חומרי דיפון איכותיים וניחוח פרימיום.

פולקסווגן אמארוק

הדור הראשון של פולקסווגן אמארוק הוא פיתוח משותף של צוותי פולקסווגן באירופה ובאוסטרליה. הוא הוצג לראשונה בשנת 2010 והיווה כניסה ראשונה של פולקסווגן לשוק הטנדרים בגודל בינוני שזוכה לפופולריות רבה באפריקה, במזרח הרחוק, באוסטרליה ובמזרח התיכון, ומתחרה בדגמים כגון טויוטה היילקס, איסוזו דימקס, מיצובישי טרייטון, והדור היוצא של פורד ריינג'ר. מתיחת הפנים שהגיעה בשנת 2016 הוסיפה למבחר יחידות ההנעה גם גרסת V6 טורבו דיזל שאף שווקה בישראל. במהלך 12 שנות ייצורו רשם הדגם 815,000 מסירות ברחבי העולם.