נחשפה בנטלי קונטיננטל GT S

  • כתב: חזי גורן
  • צילום: יצרן
  • 29 אוגוסט 2022
  • 0 תגובות

בנטלי חושפת גרסה ספורטיבית חדשה למכונית הקופה הגדולה בנטלי קונטיננטל GT, אבל הפעם לא מדובר בגרסת קצה על בסיס מנוע ה- W12 המפורסם, אלא דווקא על בסיס מנוע V8 הצנוע יותר. בכך מאפשרת בנטלי גרסה ספורטיבית נגישה, יחסית כמובן, ומדובר בצעד מתבקש שכן גרסאות ה- V8 הפכו מבוקשות במיוחד מאז השקת הדגם בשנת 2019.

בנטלי קונטיננטל GT S

בכדי לחזק את הרושם הספורטיבי בנטלי קונטיננטל GT S זוכה לערכת נושא חיצונית ספורטיבית המתבטאת בעיטורים בגוון שחור מבריק המחליפים את עיטורי הכרום המסורתיים, וסמלי S מושחרים על הכנפיים הקדמיות. הפנסים האחוריים מציגים חיפוי כהה, ועל דלת תא המטען הותקן ספוילר מושחר דקיק. כאופציה ניתן לבחור בחישוקים קלים בקוטר 22 אינץ' בגוון שחור סאטן, או בחישוקי 21 אינץ' בצביעה דו-גונית. בשני המקרים יציצו דרכם קליפרים בצבע אדום.

בנטלי קונטיננטל GT S

גם תא הנוסעים זוכה לגימור ספורטיבי ייחודי עם אפשרות לשילוב שני גוונים. יחד עם העור המשובח שולב חומר דמוי זמש בחיפוי ההגה, בורר ההילוכים, המושבים, ומשענות הראש, והוא מעניק מרקם מנוגד לעור החלקלק. על משענות הראש רקום לוגו S אותו תפגשו גם על חיפוי הדשבורד מול הנוסע מלפנים, ובחיפויי ספי הדלתות המוארים.

בנטלי קונטיננטל GT S

המנוע המשמש את גרסאות הכניסה של הדגם נותר ללא שינוי, וקשה לומר שהתאכזבנו, שכן מדובר במנוע V8 טווין טורבו בנפח 4.0 ליטרים עם הספק מרבי של 550 כ"ס ומומנט מרבי של 78.5 קג"מ, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. סדרת S החדשה כוללת מערכת פליטה חדשה וספורטיבית המספקת צליל עמוק יותר. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש לא השתנתה ואורכת 4.0 שניות במרכב קופה ו- 4.1 שניות במרכב קבריולט.

בנטלי קונטיננטל GT S

בנטלי קונטיננטל GT S מצוידת במערכת Bentley Dynamic Ride המבוססת על בקרה אקטיבית חשמלית בהספק 48V המסוגלת לייצר כוח השווה ערך ל- 132.5 קג"מ במוטות המייצבים האקטיביים על מנת למזער את רכינת המרכב בפניות ולשפר את נוחות הנסיעה באמצעות ניתוק של הגלגלים המנוגדים זה לזה לטובת טיפול פרטני במהמורות.