אלפא רומיאו ג'וליה וסטלביו 2023 זוכים למתיחת פנים

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 30 אוקטובר 2022
  • 0 תגובות

אלפא רומיאו ג'וליה ורכב הפנאי אלפא רומיאו סטלביו המבוסס עליה זוכים למתיחת פנים נוספת ושניה במספר, אחרי שקיבלו את העדכון הראשון בשנת 2020. שני הדגמים ישווקו החל משנת 2023 ומציגים יחידות תאורה חדשות עם חתימת לד בהשראת אלפא רומיאו טונלה ולוח מחוונים דיגיטלי עדכני.

אלפא רומיאו סטלביו 2023

העיצוב החיצוני של שני הדגמים נותר זהה למעט גימור שונה לגריל הקדמי וכאמור יחידות תאורת לד מטריקס חדשות ויעילות יותר עם חתימת תאורה המכונה 3+3 בשפתה של אלפא רומיאו. מאחור זכו יחידות התאורה לגימור כהה יותר וסידור פנימי שונה במעט.

אלפא רומיאו סטלביו 2023

בתא הנוסעים השינוי הבולט ביותר הינו לוח מחוונים דיגיטלי חדש בגודל 12.3 אינץ' המציע שלוש תצוגות שונות לבחירת הנהג. תצוגת Evolved כוללת מד מהירות ומד סל"ד בסגנון מודרני, תצוגת Relax כוללת מידע חיוני בלבד במרכז לוח המחוונים, ותצוגת Heritage כוללת תצוגת מד מהירות ומד סל"ד בסגנון רטרו בהשראת דגמי אלפא משנות השישים והשבעים.

אלפא רומיאו ג'וליה 2023

עוד לרגל ההשקה תוצע גרסת קומפטיוצנה ייחודית עם צביעה חיצונית באפור מט, קליפרים בצבע אדום, מערכת שמע משודרגת מבית הרמן קרדון, דשבורד ומושבים בריפוד עור עם תפרים בצבע אדום, חישוקי 21 אינץ', ותגים עם הכיתוב Competizione במספר מקומות אסטרטגיים.

אלפא רומיאו ג'וליה 2023

היצע המנועים כולל בשלב זה מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק מרבי של 280 כ"ס בשילוב הנעה אחורית או כפולה, מנוע טורבו דיזל חדש עם הספק מרבי של 160 כ"ס, ומנוע טורבו דיזל בהספק מרבי של 210 כ"ס. גרסאות הביצועים העונדות תגי תלתן-ירוק חמושות במנוע טורבו בנזין V6 בנפח 2.9 ליטרים עם הספק מרבי של 510 כ"ס. כל המנועים משודכים לאותה תיבת 8 הילוכים אוטומטית כבעבר.