פיג'ו 2008 זוכה למתיחת פנים

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 04 מאי 2023
  • 0 תגובות

רכב הפנאי הקומפקטי פיג'ו 2008 הושק לראשונה בשנת 2019 ומאז הפך לרב מכר בשוק האירופאי. כעת זוכה הדגם למתיחת פנים הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, אבזור נוסף לרבות מערכת מולטימדיה חדשה, ויחידות הנעה חזקות וחסכוניות מבעבר.

פורסטר

העיצוב החיצוני מיישר קו עם הדגמים האחרונים של המותג ביניהם פיג'ו 508 ופיג'ו 408. בחזית ניתן לזהות חתימת תאורה חדשה בפגוש הקדמי וגריל קדמי מוגדל עם סמל המותג החדש. מאחור גרפיקה חדשה לפנסים האחוריים. חישוקי 16-18 אינץ' וצבעי מרכב חדשים משלימים את העיצוב המעודכן.

פורסטר

בתא הנוסעים השינויים קלים יותר וכוללים מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך בגודל 10 אינץ' כסטנדרט התומכת בעדכונים מרחוק OTA ובורר הילוכים אלקטרוני זעיר. לגרסאות הבכירות לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10 אינץ' עם תצוגה תלת מימדית, תוספת שקעי USB-C, משטח טעינה אלחוטית מהירה בהספק 15W, ומצלמות היקפיות באיכות גבוהה יותר. עוד עודכנו ריפודי המושבים ונוספה אופציה לריפוד אלקנטרה בגרסת GT.

פורסטר

פיג'ו 2008 החשמלי מקבל מנוע מחוזק עם הספק מרבי של 156 כ"ס לעומת 136 כ"ס בדגם הקודם וסוללה מוגדלת בקיבולת 54 קוט"ש לעומת 50 קוט"ש בדגם היוצא, המאפשרת טווח נסיעה של עד 406 ק"מ לעומת 344 ק"מ לפי תקן WLTP. הסוללה תומכת בטעינה ביתית בהספק של עד 11 קילוואט AC או בטעינה מהירה בהספק של עד 100 קילוואט DC המאפשרת טעינה מ- 20% עד 80% מקיבולת הסוללה תוך 30 דקות.

פורסטר

בתחילת 2024 יוצג פיג'ו 2008 מיקרו הייבריד המבטיח חסכון של 15% בצריכת הדלק ביחס למנוע הטורבו בנזין הנוכחי. יחידת הכח החדשה כוללת מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.2 ליטרים עם הספק מרבי של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ, מנוע חשמלי בהספק 28 כ"ס במתח 48V ותיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.