סקודה קודיאק 2024 נחשף באיורים רשמיים

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 28 ספטמבר 2023
  • 0 תגובות

לאחר שנחשפו תא הנוסעים והיצע המנועים של סקודה קודיאק 2024 החדש, מפרסמת סקודה טיזר נוסף ואחרון בהחלט לקראת ההשקה המלאה שתיערך ב- 4 באוקטובר. האיורים הרשמיים של רכב הפנאי 7 מושבים הפופולרי מציגים עיצוב אבולוציוני לדור הנוכחי. סקודה שמרה על האופי הסולידי של הדור הקודם אך התוצאה הסופית מלוטשת, דינמית וזורמת יותר.

סקודה קודיאק 2024

בחזית גריל מעודכן, יחידות תאורת לד מטריקס מפוצלות, ופגוש נאה. מהצד בתי גלגלים גדולים המכילים חישוקי 17 עד 20 אינץ', חיפויים בצבע שחור, וקורה אחורית עם עיטור ייחודי בגימור כרום כהה כאופציה. מאחור יחידות תאורה בצורת C עם פס אדום המחבר ביניהם וכיתוב SKODA במקום סמל המותג. הדור החדש ארוך בכ- 60 מ"מ ביחס לדור היוצא לטובת תא מטען מוגדל ושיפור המרווח לנוסעים בשורה השלישית. שאר המידות ללא שינוי.

סקודה קודיאק 2024

תא הנוסעים משדר איכות גבוהה בדגש על הנדסת אנוש ושימושיות טובות. במרכז מסך בגודל 13 אינץ', מתחתיו חוגות עם מסך קטן לשליטה בבקרת האקלים כאשר החוגה המרכזית שולטת גם בבורר מצבי הנהיגה ובעוצמת השמע. בורר ההילוכים מותקן מאחרי ההגה, ומול הנהג לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10 אינץ'. עוד ברשימת אבזור הנוחות מושבים חשמליים עם עיסוי, תאורת אווירה צבעונית עשירה, תצוגה עילית, משטח טעינה אלחוטית לשני מכשירים, ובולמים אקטיביים בגרסאות הבכירות.

סקודה קודיאק 2024

סקודה קודיאק ישווק עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס והנעה קדמית, מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 204 כ"ס והנעה כפולה, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 150 כ"ס והנעה קדמית או 193 כ"ס והנעה כפולה.

גרסת הפלאג-אין הייבריד (PHEV) אשר מצטרפת לראשונה להיצע תצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים ובמנוע חשמלי בהספק מרבי משולב של 204 כ"ס. לגרסה זו סוללה בקיבולת 25.7 קוט"ש המספקת טווח נסיעה חשמלי של יותר מ- 100 ק"מ לפי הצהרת היצרן.