הכירו את MG3 הייבריד החדשה 2024

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 26 פברואר 2024
  • 0 תגובות

הקוראים הוותיקים וודאי זוכרים את MG3 הקודמת אשר שווקה בישראל בין השנים 2014-2018 עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים ותיבה ידנית בפחות מ- 60,000 ₪ במסגרת מבצעים שונים. למרות עיצוב חביב, מחיר זול ואחריות למשך 5 שנים, היא לא הצליחה להשאיר חותם בשוק ולא איימה על המתחרות המובילות בסגמנט הסופר מיני.

MG3 2024

מאז השתפרה MG הסינית בייצור מכוניות והתפתחה לכיוון הרכבים החשמליים וההיברידיים. כעת מציגה החברה את הדור החדש של הסופר מיני MG3 עם מערכת הנעה היברידית אשר תתחרה בעיקר בטויוטה יאריס הייבריד אשר נהנתה עד כה מזירה ללא מתחרות היברידיות בסגמנט. המחיר טרם פורסם אך ניתן להניח כי זה יהיה תחרותי בדומה לשאר דגמי החברה.

MG3 2024

העיצוב החיצוני לא צפוי להיות הצד החזק של MG3 אשר בניגוד לחלק מהמתחרות האירופאיות הנהנות מעיצוב מוקפד ומעודן, מציגה סגנון מעט אגרסיבי עם יחידות תאורה מלוכסנות, גריל קדמי רחב ונמוך, ופגוש עם שלל אלמנטים בולטים. מהצד גלגלים שנראים מעט קטנים ומאחור עיצוב גנרי למדי, ללא שום ייחוד. תא הנוסעים בסיסי יחסית וכולל הגה נאה כמו באחות הגדולה MG4, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ', מערכת מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' וחוגה לבחירת ההילוכים. תא המטען בגודל ממוצע לסגמנט בנפח 293 ליטרים.

MG3 2024

MG3 מצוידת במערכת הנעה היברידית הכוללת מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים ומנוע חשמלי קדמי עם הספק מרבי משולב גבוה יחסית של 192 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ המגיע מהמנוע החשמלי. מנוע הבנזין משודך לתיבת 3 הילוכים אוטומטית ולטענת החברה, חוויית הנהיגה עם תיבה זו טובה ומהנה יותר בהשוואה לתיבות הילוכים רציפות המגיעות בדרך כלל במערכות הנעה היברידיות. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 8.0 שניות וצריכת הדלק עומדת על 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, בין היתר הודות לסוללה בקיבולת 1.83 קוט"ש המאפשרת נסיעה חשמלית לפרקי זמן קצרים וגנרטור נפרד לטעינת הסוללה.