ב.מ.וו iX זוכה למתיחת פנים

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 29 ינואר 2025
  • 0 תגובות

ב.מ.וו מציגה מתיחת פנים לרכב הפנאי החשמלי ב.מ.וו iX הזוכה כעת לעיצוב מלוטש והרמוני מבעבר, לצד שיפורים טכניים בעזרתם הושג שיפור של כ- 10% בטווח הנסיעה שגדל לכדי 701 ק"מ לצד שיפור בביצועים. עוד שונו שמות הגרסאות ונוספה גרסת כניסה חדשה ומוזלת.

ב.מ.וו iX 2025

שינוי העיצוב אמנם לא דרמטיים אך השינויים הקטנים עושים את העבודה ומצליחים להפוך את ב.מ.וו iX מרכב גמלוני ומתחכם לרכב מעניין יותר וקל לעיכול. בחזית יחידות תאורה שונות עם חותמת תאורה חדשה וגריל מעודכן. עוד ניתן לזהות פגושים חדשים מלפנים ומאחור. בתא הנוסעים אין שינויים משמעותיים והיצרנית מדווחת על דיפונים וריפודים בצבעים חדשים לצד מושבי M משודרגים (בחלק מהגרסאות) עם תמיכה משופרת וטווח כיוונון מוגדל. שיפורים נוספים כוללים משאבת חום חדשה המנצלת את החום הנפלט מהסוללה לטובת חימום תא הנוסעים.

ב.מ.וו iX 2025

גרסת הכניסה החדשה xDrive45 מצויידת בהנעה כפולה עם הספק מרבי של 408 כ"ס לעומת 326 כ"ס בדגם היוצא, המאפשרים תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.1 שניות. סוללה חדשה בקיבולת 95 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה מרבי של 602 ק"מ (71 קוט"ש ו- 425 ק"מ בדגם היוצא).

גרסת xDrive60 המחליפה את xDrive50 בדגם היוצא, מצויידת בהנעה כפולה עם הספק מרבי של 544 כ"ס לעומת 474 כ"ס בדגם היוצא, המאפשרים תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 4.6 שניות. סוללה חדשה בקיבולת 109 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה מרבי של 701 ק"מ (105 קוט"ש ו- 630 ק"מ בדגם היוצא).

ב.מ.וו iX 2025

גרסת הביצועים M70 xDrive המחליפה את M60 xDrive בדגם היוצא, מצויידת בהנעה כפולה עם הספק מרבי של 659 כ"ס לעומת 619 כ"ס בדגם היוצא, המאפשרים תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 3.8 שניות. סוללה חדשה בקיבולת 109 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה מרבי של 600 ק"מ (105 קוט"ש ו- 566 ק"מ בדגם היוצא).