קיה סטוניק 2026 זוכה למתיחת פנים

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 02 ספטמבר 2025
  • 0 תגובות

קיה סטוניק הושק לראשונה בשנת 2017 ועבר מתיחת פנים קלה בשנת 2020 אך למרות היותו וותיק מאד בשוק, קיה אינה מציגה דור חדש לקיה סטוניק אלא מתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חדש בהשראת הדגמים החשמליים של המותג ותוספת אבזור נוחות ובטיחות. מערכות ההנעה נותרו ללא שינוי וכך גם המידות. הדגם החדש צפוי לנחות בישראל בתחילת 2026.

קיה סטוניק 2026

העיצוב החדש מודרני יותר ביחס לדגם היוצא ומתכתב כאמור עם שפת העיצוב העדכנית של קיה, בדומה לדגמים החשמליים של החברה. בחזית יחידות תאורה חדשות עם תאורת יום דקה, פגוש עם עיטור דמוי אלומיניום, ומכסה מנוע מפוסל. מאחור דלת תא מטען חלקה ויחידות תאורה עדכניות. מהצד ניתן לזהות חישוקים חדשים בקוטר 16 ו- 17 אינץ' בהתאם לרמת האבזור ואת הצללית המוכרת של הדגם היוצא. בגרסת GT-Line פגושים בעיצוב מעט ספורטיבי יותר.

קיה סטוניק 2026

תא הנוסעים חדש לחלוטין ומהווה קפיצת מדרגה משמעותית ביחס לדגם הקודם. העיצוב החדש נראה מודרני ואוורירי יותר כאשר את רוב תשומת הלב מושכים מסך מרכזי ולוח מחוונים צמודים בגודל 12.3 אינץ'. עוד ניתן לזהות ריפודים חדשים, שילובי צבעים נאים, הגה חדש, תאי אחסון גדולים, ופאנל שליטה רב תפקודי לשליטה בבקרת האקלים ובמערכת המולטימדיה. רשימת האבזור המשודרגת כוללת גם תאורת אווירה, טעינה אלחוטית, חימום מושבים וחיבורי USB-C.

קיה סטוניק 2026

קיה סטוניק 2026 ממשיך עם היצע המנועים מהדגם היוצא - מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר עם הספק מרבי של 100 כ"ס או 115 כ"ס בגרסת מיילד-הייבריד, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים או לתיבת 6 הילוכים ידנית שפחות רלוונטית לשוק הישראלי. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 12.1 שניות בגרסת 100 כ"ס ו- 10.8 שניות בגרסת 115 כ"ס.