סקייוול במבצע לעמיתי מועדון הוט - נובמבר...
קבוצת כדורי, יבואנית סקיוול לישראל, יוצאת במבצע בשיתוף מועדון הצרכנות הוט, במסגרתו מציעה החברה עסקת ...
קובי זוילי 25 נובמבר 2025
במשך שנים המתינו חובבי טסלה להשקת דגם כניסה חדש במחיר נגיש של כ- 25,000 $ אך המהלך האחרון של טסלה מבהיר שהדגם הזה לא צפוי להגיע בקרוב או בכלל. במקום השקת דגם כניסה זול, בוחרת טסלה להשיק גרסאות "סטנדרט" מוזלות ומדוללות אבזור לדגמי מודל Y ומודל 3 הפופולריים. מדובר בשינוי אסטרטגי עמוק למדי עבור מותג הידוע בשיטת ייצור הכוללת רשימת אבזור אחידה בכל הדגמים עם הבדלים בעיקר ביחידות ההנעה, וכעת מאמצת מודל של רמות אבזור שונות בדומה ליצרניות אחרות, כדי להגדיל את נפח המכירות. גרסאות סטנדרט זמינות בשלב זה בארה"ב בלבד אך סביר להניח שנראה אותן גם בסין ובאירופה.
רוכשי טסלה מודל Y סטנדרט יצטרכו להתפשר על עיצוב פשוט וזול יותר הכולל יחידות תאורה קדמיות פשוטות ללא פס תאורה המחבר ביניהן, יחידות תאורה אחוריות ללא אפקט שטף האור הייחודי המוכר, וחישוקי 18 אינץ' עם כיסוי צנוע במקום חישוקי 19 אינץ'. גג הזכוכית קיים אך אינו פונקציונלי כי כוסה בשכבת בד פנימית שאינה ניתנת להסרה, הקונסולה המרכזית הוחלפה במבנה פתוח מפלסטיק חשוף, ריפודי העור הטבעוני פינו מקומם לריפודי עור טבעוני בשילוב בד, ותאורת האווירה בוטלה. פשרות נוספת נרשמות בטווח הנסיעה ובביצועים לעומת גרסת LR RWD אשר נקראת מעתה Premium: טווח הנסיעה עומד על 517 ק"מ לעומת 575 ק"מ (EPA), ותאוצה 0-96 קמ"ש אורכת 6.8 שניות לעומת 5.4 שניות.
טסלה מודל 3 סטנדרט מציגה שינויים קלים יותר. העיצוב זהה לגרסה המוכרת פרט לכיסויי חישוקים פשוטים יותר, ריפודי בד במקום עור טבעוני, והסרת תאורת האווירה. עיצוב הקונסולה המרכזית נותר זהה ויש גם גג פנורמי פונקציונלי. עם מחיר כניסה אטרקטיבי משמעותית ופגיעה מתונה יותר בחוויה הכוללת, נראה כי דווקא טסלה מודל 3 סטנדרט מיועדת להיות מוקד העניין האמיתי באתר המכירות של טסלה.
שני הדגמים מוותרים על פריטי אבזור נוספים ביניהם חימום למושבים האחוריים, אוורור למושבים הקדמיים, כיוון חשמלי להגה, מסך אחורי, ואפילו רדיו הוסר מהמפרט. מערכת השמע צומצמה מ- 15 ל- 7 רמקולים בלבד ומערך המתלים פשוט יותר כך שגם איכות הנסיעה צפויה להיפגע. פונקציית ה- Autopilot המוכרת אינה זמינה אלא אם תרכשו את חבילת ה- FSD המורחבת בתוספת 8,000 $.
השקת גרסאות הסטנדרט היא הימור גדול עבור טסלה. מצד אחד היא פותחת את הדלת לקהל רחב יותר ומציבה תחרות אגרסיבית מול היצרניות הסיניות. מצד שני, היא מסכנת את התהליך הארוך להשגת תדמית הפרימיום הנחשקת. המחירים עומד על החל מ- 37,000 $ לטסלה מודל 3 סטנדרט והחל מ- 40,000 $ לטסלה מודל Y סטנדרט, מחירים המגלמים הוזלה של 6,000 ו- 5,000 $ בהתאמה לעומת גרסאות הפרימיום (LR RWD לשעבר).
קבוצת כדורי, יבואנית סקיוול לישראל, יוצאת במבצע בשיתוף מועדון הצרכנות הוט, במסגרתו מציעה החברה עסקת ...
קובי זוילי 25 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, משיקה את הדור החדש של מכונית הקופה 4 דלתות מרצדס CLA - הדגם הנמכר ביו...
בוריס רוזנר 25 נובמבר 2025
לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...
בוריס רוזנר 20 נובמבר 2025
שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...
בוריס רוזנר 20 נובמבר 2025
גיאו מובילטי, יבואנית ג'ילי וזיקר לישראל, יוצאת במבצע בשיתוף עם מועדון הצרכנות חבר במסגרתו מציעה החב...
קובי זוילי 20 נובמבר 2025
ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...
בוריס רוזנר 19 נובמבר 2025