סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
סיטרואן חשפה לראשונה את סיטרואן C3 פיקאסו בתערוכת פריז 2008 אך מגיעה לישראל רק כעת, ומתברגת בקטגוריית המיקרו-וואנים יחד עם סקודה רומסטר, ניסן נוט, וקיה סול. כפי שנרמז משמה של המכונית, C3 פיקאסו מבוססת על ה C3, הסופר מיני של סיטרואן והיא ארוכה ממנה בכ-14 ס"מ בלבד, אך הודות לעיצוב "קופסתי" יותר ואופציות מודולאריות מגוונות מתקבלת מכונית שימושית ומרווחת משמעותית מ-C3 רגילה.
C3 פיקאסו משווק בארץ ברמת גימור אחת הכוללת מזגן מכאני, תא כפפות מקורר, מערכת שמע MP3 מקורית עם שישה רמקולים, חיבור לנגן חיצוני ושליטה מההגה, בקרת שיוט, מחשב דרך, פנסי ערפל ו-4 חלונות חשמל.
הפיקאסו בעלת שמשה קדמית גדולה המשפרת את שדה הראייה באופן משמעותי.
בסיטרואן הצליחו לנצל את נפח תא הנוסעים של המכוניות באופן מקסימאלי, למרות מימדיה הלא כל כך גדולים. ניתן לקפל את המושבים ולקבל משטח הטענה ענק ושטוח לחלוטין בנפח של 1506 ליטר. שורת המושבים האחורית נעה על מסילה, ובעזרתה ניתן לבחור בין נפח תא מטען של 385 או 500 ליטרים על חשבון מרווח הרגליים של הנוסעים מאחור.
בנוסף לנפח ההטענה המכובד, מצויד המיקרו-וואן החביב במגוון פיתרונות אכסון המנצלים כל אזור בתא הנוסעים וזאת תוך כדי שמירה על מרחב פנים מכובד לנוסעים ברכב.
הפיקאסו מוצעת בשתי גרסאות הנעה, האחת בעלת מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר שפותח בשיתוף פעולה עם חברת BMW. אותו מנוע מספק 95 כ"ס ב-6000 סל"ד ו-13.8 קג"מ ב-4000 סל"ד, בעזרתו מגיעה המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש ב-12.2 שניות ולמהירות מירבית של 178 קמ"ש. צריכת הדלק בגרסה זו (לפי נתוני היצרן) היא 8.5 ליטר ל-100 ק"מ בעיר, 5.2 ליטר ל-100 ק"מ בדרך בין עירונית ו-6.4 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעה משולבת.
הגרסה השנייה מגיעה עם מנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר בהספק של 92 כ"ס ב-4000 סל"ד ו-23.5 קג"מ ב-1750 סל"ד.
בשילוב מנוע זה מגיעה הפיקאסו מעמידה ל-100 קמ"ש ב-13.3 שניות ולמהירות מירבית של 174 קמ"ש. צריכת הדלק בגרסה זו (לפי נתוני היצרן) היא 5.5 ליטר ל-100 ק"מ בעיר, 4 ליטר ל-100 ק"מ בדרך בין עירונית ו-4.6 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעה משולבת.
שתי הגרסאות ישווקו עם תיבת הילוכים ידנית בלבד מהסיבה שחברת סיטרואן פשוט לא מייצרת את הפיקאסו עם תיבת הילוכים אחרת לעת עתה, רק בעוד כשנה תוצע המכונית עם גיר רובוטי.
גרסת הבנזין נמכרת ב-100 אלף ₪ וגרסת הדיזל ב-110 אלף ₪. אחריות היבואן היא לתקופה של 3 שנים.
האבזור הבטיחותי כולל 4 כריות אויר עם אפשרות לניתוק כרית האויר בצד הנוסע, בקרת יציבות ESP ומערכות ABS, BAS ו-EBD. המכונית מקבלת ציון של 4 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.
אז יש לנו מיקרו-וואן מעוצבת, איכותית ומגניבה עם מרחב פנים גדול ושימושי ותג מחיר אטרקטיבי.
מכונית כזו בהחלט יכולה להתאים למשפחה צעירה המבקשת להתנייד בעיר בסטייל ובנוחות.
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025