מרצדס משיקה את ה-A-Class החדשה

  • כתב: אליצור זוילי
  • צילום:
  • 30 ינואר 2013
  • 0 תגובות

כלומביל, יבואנית מרצדס לישראל החלה את שיווק מרצדס A קלאס החדשה כבר לפני מספר חודשים, אפילו היה מתוכנן אירוע השקה שבוטל ברגע האחרון בשל מבצע עמוד ענן. כעת לאחר ששככו ענני הסערה מתפנה מרצדס לקידום מכירותיה בארץ.

 

מרצדס A קלאס החדשה

 

כלמוביל, יבואנית מרצדס, עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף למרצדס A קלאס החדשה. הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת בכ-2 מיליון ₪, יכלול קמפיין טלוויזיה, דיגיטל ועיתונות. מדובר בסרטון שהופק בישראל.

 

השקת מרצדס A קלאס בעולם החלה אף היא לפני מספר חודשים, מרצדס נכנסת לסגמנט משפחתיות הפרימיום חמושה ברכב מעוצב ונאה במטרה להגדיל את קהל היעד. נכון להיום נראה כי מרצדס קלעה למטרה עם מעל ל 100,000 מסירות מאז תחילת שיווקה.

  

מרצדס A קלאס, תא הנוסעים

 

הילית שמיר דוידוב, מנהלת השיווק של חטיבת היוקרה בכלמוביל, מציינת כי הכניסה לסגמנט הקומפקטיות עם דגם ספורטיבי, מביא עימו פעילות שיווקית ופרסומית ייעודית לקהל חדש. מרצדס המציעה היום מגוון רחב של דגמים לקהלים שונים, משיקה את המרצדס A קלאס החדשה במחיר החל מ-169,900 ₪. כניסה זו מרחיבה את קהל היעד ובהתאמה מצריכה התאמה של המדיום הפרסומי לאסטרטגיה החדשה. מרצדס, אחד ממותגי היוקרה המובילים בישראל, מהיום יותר נגישה.


מרצדס A קלאס, מיוחדת בכל זוית