סיאט איביזה Flow - הסטיישן הזולה בישראל

  • כתב: קובי זוילי
  • צילום: יצרן
  • 07 מרץ 2013
  • 0 תגובות

חטיבת סיאט, מבית צ'מפיון מוטורס, השיקה השבוע את הסיאט איביזה סטיישן, המשפחתית הקומפקטית, לאחר מתיחת הפנים שעבר הרכב ולאחר שדגמי ההאצ'בק שלוש וחמש דלתות כבר הגיעו לישראל. איביזה Flow מוצעת במחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד של החל מ- 73,900 ₪ הממצב אותה כמכונית הסטיישן הזולה בישראל בפער עצום ממתחרותיה.

סיאט איביזה סטיישן

גרסת הבסיס, שבשלב זה סוכם עם היצרן על יבוא 400 יחידות ממנה, כוללת מנוע 1.4 ליטר המפיק 85 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה הילוכים. אורכה עומד על 4,236 מ״מ ובסיס הגלגלים עומד על 2,469 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 430 ליטר. צריכת הדלק, לפי נתוני היצרן, עומדת על 16.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. המכוניות הראשונות צפויות להגיע לארץ באפריל.

סיאט איביזה המחודשת כוללת עיצוב חוץ ופנים מעודכן - הסבכה החדשה עוצבה ברוח המותג, יחידות התאורה הקדמיות והאחוריות החדשות כוללות נורות בטכנולוגיית LED והפגושים החדשים בעלי מראה קרבי וכוללים פנסי ערפל עוקבי פניה מלפנים. תא הכפפות של הרכב גדל לכדי 10 ליטר ונוספו צבעי פנים חדשים.

סיאט איביזה סטיישן

סיאט איביזה המחודשת כוללת גם רמת אבזור גבוהה יותר לעומת הדגם הקודם והיא כוללת כסטנדרט גם: רדיו דיסק מקורי נשלט מגלגל ההגה, מערכת בקרת שיוט, מערכת סיוע בזינוק בעלייה, חיישן לחץ אוויר ועוד. גרסת ה- FR החדשה, המשווקת בדגמי ההאצ'בק בלבד, מציעה גם: בקרת אקלים דיגיטלית, חיישני גשם, חיישני אורות, תוספת פנסי LED אחוריים, חלון פנורמי, צינור מפלט כפול בולט, חישוקי סגסוגת קלה ועוד.

גל מזור, מנהל חטיבת סיאט, מסר כי: "התמקדות המותג סיאט בקהל הפרטי אפשר לה להוביל בשנים האחרונות, את מהפכת הגיר הידני בישראל, כשרק בסיכום 2012 מסרנו כ- 4,000 רכבים ידנים, שמהווים קרוב ל- 65% מסך המסירות שלנו. אנו גאים להמשיך ולהציע לצרכן עסקאות סופר אטרקטיביות בדיוק כמו בגרסת ה- Flow הידנית הנוכחית שמוצעת במחיר תחרותי המתאים לגרסאות הסופר מיני ולא מוכר במחוזות הסטיישן. השקת ה- Flow המיועדת למשפחות צעירות מציג את המגמה בא יצעד המותג בשנה הקרובה, עם הרחבת היצע דגמים משפחתיים חדשים, שצפויים להגיע במהלך השנה לישראל".

סיאט איביזה סטיישן