קיה פרו סיד החדשה בישראל

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 09 מאי 2013
  • 0 תגובות

טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה פרו סיד (Pro Ceed) שבוע לאחר השקת קיה סיד חמש דלתות וקיה סיד סטיישן. קו הגג של הפרו סיד הונמך ב-40 מ"מ ביחס לדגם חמש הדלתות והיא נראית קרבית וספורטיבית יותר.

קיה פרו סיד

הפרו סיד החדשה חולקת מכלולים זהים עם שאר משפחת סיד ומגיעה לישראל עם מנוע 1.6 בנזין הזרקה ישירה(GDI) המספק 135 כ"ס ובעל מומנט של 16.7 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם מצמד יבש המכונה DCT ובעלת שישה יחסי העברה. עם מנוע זה מאיצה הפרו סיד מאפס למאה קמ"ש תוך 10.8 שניות ועד למהירות מירבית של 195 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 6.1 ליטר למאה ק"מ בנסיעה משולבת, לפי נתוני היצרן.

קיה פרו סיד

קיה פרו סיד משווקת ברמת גימור EX המאובזרת למדי הכוללת בין היתר מושבים בריפוד עור, הגה וידית הילוכים בחיפוי עור, מערכת Flex Steer המאפשרת לברור בין 3 מצבי קשיחות להיגוי, דוושות מסגסוגת קלה, חיישני חנייה אחוריים מקוריים, שקעי USB, AUX ו-iPod לחיבור נגנים חיצוניים, מחשב דרך, בקרת אקלים דו אזורית, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ', תאורת יום מסוג LED, בקרת שיוט ועוד.

קיה פרו סיד, תא הנוסעים

"מאז הצגתה בשנת 2007 משכה הקיה פרו סיד המקורית למעלה מ-55,000 לקוחות ברחבי אירופה, המהווים 12% מסך המכירות של הסיד", אמר בני אויין, סגן נשיא לשיווק ותכנון מוצרים של קיה מוטורס אירופה. "עם הדור השני של הפרו סיד, בעל מראה מהמם ומרשים אף יותר מזה של הדור הראשון, אנו מצפים לגידול משמעותי של מכירות קיה בנישה זו של קבוצת הרכב C הפופולארית".

קיה פרו סיד