ניסאן ג'וק Personalization. נועז יותר, צבעוני יותר

  • כתב: פבל צ'רניצקי
  • צילום: יח"צ
  • 23 יולי 2013
  • 0 תגובות

אי אפשר להתעלם מההצלחה לה זוכה הניסאן ג'וק מאז הוצג בשנת 2010 בתערוכת ג'נבה ויצר למעשה קטגוריה חדשה בעולם הרכב - הקרוסאובר העירוני. יצרני רכב נוספים הלכו בעקבות הצלחת ניסאן ויצרו מתחרות נוספות בקטגוריה שכיום מונה רכבים כגון פיג'ו 2008, שברולט טרקס ואופל מוקה שעתידים להגיע לארץ והרנו קפטור שהושק בישראל בתערוכת אוטומוטור השבוע. כל אלה מתחרים על כיסו של הלקוח המעוניין ברכב בעל מראה אופנתי וייחודי אך אין לו צורך ביכולות שטח אמיתיות.

ניסאן ג'וק עם חבילת Personalization

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, השיקה בתערוכת אוטומוטור את חבילת Personalization, חבילה מקורית מהיצרן אשר מעשירה את עיצובו של הג'וק. החבילה תכלול חישוקי סגסוגת קלים בקוטר 17 אינץ', צביעה למראות הצד, טבעות היקפיות לפנסי הערפל, פסי קישוט צידיים וספויילר גג אחורי - כל אלה יוצעו באחד מארבעה צבעים: כתום מירוצים, לבן בוהק, אדום עוצמתי ושחור פיאנו. חבילת ה- Personalization תוצע לכל רוכשי הג'וק ברמת אבזור Acenta ללא תוספת תשלום.

ניסאן ג'וק עם חבילת Personalization