יונדאי i20 החדשה מחממת מנועים לקראת הצגתה

  • כתב: פבל צ'רניצקי
  • צילום: AutoEvolution.com
  • 19 אוגוסט 2013
  • 0 תגובות

יונדאי i20 הוצגה בשנת 2008 והגיעה אלינו במהלך שנת 2009. ה- i20 החליפה את היונדאי גטס שזכתה להצלחה גדולה בארץ הן בשוק המוסדי והן בשוק הפרטי. בשנת 2012 החל שיווק i20 לאחר מתיחת פנים ולראשונה הוצגה בישראל גרסה ידנית עם מנוע בנפח 1.25 ליטר במחיר הנמוך מ- 80,000 ₪.

יונדאי i20 החדשה. צילום: AutoEvolution.com

יונדאי מוטורס, קונצרן הענק שממשיך לגדול מדי שנה לא נח על זרי הדפנה ולו לרגע אחד, לאחר שהציג בשנתיים האחרונות מחליפות מודרניות ל- i10 (שתוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה שתערך בחודש ספטמבר), i30, אלנטרה (i35), סונטה (i40) וסנטה פה, עוסק בימים אלו בבדיקות ובחינות אחרונות למחליפת ה- i20. ממידע שהתפרסם באתר AutoEvolution.com עולה כי ה- i20 החדשה תעשה שימוש בפלטפורמה המשמשת את קיה ריו.. פרטים לגבי ממדי הרכב טרם התפרסמו אולם מתמונות הריגול התרשמנו מגידול בכל ממד של הרכב כך לדוגמה נראה כי מכסה המנוע של הרכב גדל באופן משמעותי לעומת הדגם הנוכחי.

יונדאי i20 החדשה. צילום: AutoEvolution.com

בשלב זה לא ידוע עדיין אלו מנועים יותקנו ברכב אולם יש להניח כי מנוע הטורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר מסדרת ה- T-GDI המספק 120 כ"ס, שעתיד לשרת את הקיה ריו והקיה סיד החדשות יותקן גם ב- i20 החדשה. בכל הנוגע לעיצוב הרכב ניתן לראות מבעד להסוואה כי העיצוב מאופק ואינו שובר מוסכמות. נראה כי קברניטי יונדאי שמו לעצמם ליעד להציב את ה- i20 החדשה אל מול רכבי הסופר מיני האירופאים ובחרו שלא להמר על עיצוב נועז אלא ללכת על הקו הסולידי הכל כך אהוב באירופה (ראו ערך פולקסווגן פולו).

יונדאי i20 החדשה. צילום: AutoEvolution.com