סאנגיונג מרעננת את האקטיון והקורנדו

  • כתב: פבל צ'רניצקי
  • צילום: יצרן
  • 22 אוגוסט 2013
  • 0 תגובות

לקראת שנת הדגם הקרובה, סאנגיונג מחליטה לרענן את דגמי הקורנדו והאקטיון שלה ומגייסת לטובת המטרה את בית העיצוב האיטלקי ג'יוג'רו שזכה בפרס "מעצב הרכב של המאה" בשנת 1999 והיה אחראי לאייקונים מוטוריים דוגמאת האלפא רומיאו 195 והגולף הראשונה.

סאנגיונג קורנדו 2014

הקורנדו המחודש זוכה לעיצוב רענן שממשיך את הקו הכללי של הדגם הנוכחי. החזית זכתה לעיצוב חדש הכולל יחידות תאורה חדשות עם תאורת יום מסוג LED, שכבה קדמית בעיצוב חדש ופגוש קדמי אגרסיבי.. חלקו האחורי של הקורנדו, עם זאת, נשאר כמעט ללא שינוי. להשלמת המראה החיצוני החדש מציידת סאנגיונג את הקורנדו בחישוקי 18 אינץ'. תא הנוסעים עבר גם הוא שדרוג עם לוח מחוונים שעבר שינוי עיצובי מקיף וכך גם איכות החומרים מהם הוא מורכב. סאנגיונג תציע את הקוראנדו בגרסתו הבכירה עם ריפודי עור ומערכת מולטימדיה עם קישוריות Bluetooth ומסך מגע 7 אינץ'. כמו כן, ישווק הקורנדו גם עם מראות צד מתקפלות חשמלית, תאורה מתחת לידיות הדלתות ומראות הצד.

בתחום הבטיחות, הקורנדו מצוידת בשש כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית (ESP), מערכת למניעת התהפכות, מערכת לסיוע בבלימת חירום, מערכת סיוע לזינוק בעליה, איתותי חירום הנדלקים בזמן בלימת חירום, משענות ראש אקטיביות במושבים הקדמיים ועיגוני isofix.

סאנגיונג אקטיון 2014

האקטיון זוכה אף הוא למתיחת פנים עיצובית בעיקרה. סאנגיונג נוטשת את העיצוב המוחצן של האקטיון, בעיקר בחלקו הקדמי, שהיה, איך להגיד... מעט קשה לעיכול. החזית זוכה לעיצוב הממשיך את הקו המשפחתי ודומה מאוד לזו של הקורנדו החדש, והאקטיון ספורט. יחידות התאורה האחוריות עברו עדכון קל אך הקו הכללי של אחורי הרכב נשאר ללא שינוי, עם שמשה אחורית בזווית מתונה המזכירה מרכב האצ'בק או ספורט-בק. בתא הנוסעים לא בוצעו שינויים משמעותיים.