סובארו טריבקה נכנסת לארכיון

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 23 אוקטובר 2013
  • 0 תגובות

השם סובארו טריבקה (או B9 כפי שכונתה בישראל) לא יצלצל כמוכר להרבה אנשים בישראל. למען האמת, מאז הושקה בשנת 2005, סובארו מכרה רק 78,000 מכוניות טריבקה בכל העולם, מספר זעום לכל הדעות. מחירה הגבוה של הגרסה היחידה בעלת ההנעה הכפולה ועיצוב המעט קשה לעיכול של הדגם שהפך לאחר מתיחת הפנים שבוצעה בשנת 2008 למשעמם וחסר כל ייחוד, לא עזרו למכירות לשגשג. בישראל שווקה הטריבקה בין השנים 2007 ועד 2011 וגם כאן היא לא זכתה להצלחה יתרה.

סובארו טריבקה לאחר מתיחת פנים

כעת מודיעה סובארו כי היא לא תנסה לתקן את המוניטין של הטריבקה אלא תוריד אותה מרשימת הדגמים לחלוטין בינואר 2014 וכי על שולחן השרטוטים של היצרנית כבר נמצאות תוכניות למחליפה בת שבעה מושבים שתמלא את מקומה של הטריבקה הכושלת. כמו כן, מוסרת היצרנית כי הרכב החדש יכוון לפלח שוק יוקרתי יותר מזה שבו התחרתה הטריבקה.

סובארו טריבקה