טויוטה קאמרי עוברת מתיחת פנים מקיפה

  • כתב: פבל צ'רניצקי
  • צילום: יצרן
  • 17 אפריל 2014
  • 0 תגובות

טויוטה קאמרי היא המכונית הנמכרת ביותר בארצות הברית כבר 12 שנים ברציפות, הישג מכובד לכל הדעות. על מנת לשמור על הקאמרי בראש הטבלה נאלצת טויוטה להיות עם האצבע על הדופק ולהיות קשובה לרצון לקוחותיה כל העת. אמש הודיעה טויוטה כי היא העבירה את הקאמרי תחת סכין המנתחים, זאת שנתיים בלבד לאחר שהוצגה בדור הנוכחי ושנה אחת בלבד לאחר שהחל שיווקה בישראל.

טויוטה קאמרי החדשה

בטויוטה גילו כי דגם ה- SE של הקאמרי, שכיום מהווה כ- 45% מסך המכירות, מושך לקוחות הצעירים ב- 12 שנים מהממוצע בקטגוריה ולכן עיקר השינויים בקאמרי החדשה הינם עיצוביים. השינויים כוללים יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, פגושים בעיצוב מעודכן שמיישרים קו עם עיצוב הקורולה האמריקאית ומספר שינויים למרכב עצמו. כל אלה נועדו להעניק לטויוטה קאמרי החדשה מראה זורם וספורטיבי יותר ופחות מרובע ו"כבד".

טויוטה קאמרי החדשה

האווירה הספורטיבית ניכרת במיוחד בתא הנוסעים, שם זונחת הקאמרי החדשה את הצבעים הבהירים של הדגם המוחלף לטובת ריפוד שחור במרבית חלקי תא הנוסעים. הקאמרי זוכה גם להגה חדש בעל שלוש צלעות ומסך חדש בגודל 4.2 אינץ' במרכז הקונסולה.

טויוטה קאמרי החדשה

השינויים בקאמרי אינם שטחיים בלבד, טויוטה מציינת כי שיפרה את בידוד הרעשים ע"י שיפור האטמים בחלונות ובדלתות וע"י הוספת 30% חומר בידוד לשטיחים. מאידך, כדי לספק את הרצון של לקוחותיה הצעירים של הקאמרי המעוניינים בחוויית נהיגה מהנה ומערבת, שיפרה טויוטה את התנהגות הכביש בכך שהוסיפה ריתוכים התורמים לשיפור בקשיחות המרכב וכיילה מחדש את מערכת ההיגוי על מנת להעניק לה דיוק רב יותר במרכז ויציבות טובה יותר במהירויות גבוהות.

טויוטה קאמרי החדשה. תא הנוסעים

טויוטה מדווחת כי בכל הנוגע למנועים, לא נעשו כל שינויים והקאמרי תמשיך להמכר עם מנוע 2.5 ליטר, 3.5 ליטר V6 (שאינו משווק בישראל) וגרסת ההייבריד עם מנוע 2.5 ליטר המשודך למנוע חשמלי.