סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
לפני מספר חודשים החלה אינפיניטי במהלך מיתוג מחדש בו יקבלו כל דגמיה שמות חדשים על מנת להקל על ההבחנה ביניהם ולהפוך את המיצוב של כל דגם בהיררכיית הדגמים לאינטואיטיבי יותר. לאחר שהציגה את ה- Q50 שירשה את מקומה של ה- G, מציגה כעת היצרנית את הצעד השני עם מתיחת פנים ל- M שבמסגרתה היא זוכה לשם Q70.
עיצובה של ה- Q70 דומה לדגם אותו היא מחליפה עם שינויים עדינים בחזית בדמות שבכה פחות מחוייכת עם מסגרת כרום, בתי גלגלים תפוחים יותר ועיצוב חדש ליחידות התאורה הראשיות. בחלקה האחורי, מקבלת ה- Q70 פגוש חדש, יחידות תאורה בעיצוב חדש ופס כרום מתחת לגומחה בה מותקנת לוחית הרישוי. ההבדל הגדול ביותר בצדודית שנשארה כמעט ללא שינוי הוא תוספת של 15 ס"מ לבסיס הגלגלים שמביאים את אורכו ל- 3,050 מ"מ בגרסת בסיס הגלגלים הארוך שהצטרפה לראשונה להיצע.
בתא הנוסעים של האינפיניטי Q70 השינויים הנראים לעין דקים עוד יותר ולמעט מחוונים שזוכים לרקע חדש הוא נראה זהה לחלוטין לתא הנוסעים של ה- M. עם זאת, לא מעט שינויים נעשו מתחת לפני השטח ואינפיניטי מציינת כי שיפרה את בידוד הרעשים בתא הנוסעים לכדי ביטול של 77% מרעשי החוץ תוך שימוש בחומרי בידוד משופרים ומערכת ביטול רעשים אקטיבית המשמיעה צליל שמבטל רעשי כביש ורוח מ- 16 הרמקולים המותקנים במכונית כחלק ממערכת השמע של BOSE.
אינפיניטי Q70 תוצע עם שלושה מנועים, מנוע בנזין V6 בנפח 3.7 ליטר, מנוע בנזין V8 בנפח 5.6 ליטר ויחידת הנעה היברידית המורכבת ממנוע 3.5 ליטר ומנוע חשמלי. גרסת בסיס הגלגלים הארוך תוצע בשלב זה ללא יחידת ההנעה ההיברידית. מנוע ה- 3.7 ליטר מפיק 330 כ"ס ומומנט מרבי של 37.3 קג"מ ומנוע ה- 5.6 ליטר מפיק בגרסת בסיס הגלגלים הקצר 420 כ"ס ומומנט מרבי של 57.6 קג"מ בעוד הגרסה הארוכה מסתפקת ב- 416 כ"ס ו- 57.2 קג"מ מהמנוע הגדול. יחידת ההנעה ההיברידית מפיקה 360 כ"ס ממנוע הבנזין שמפיק לבדו 302 כ"ס לצד מנוע חשמלי עם הספק מרבי של 67 כ"ס שנמצא מתחת למכסה המנוע לא על מנת לחסוך בדלק אלא על מנת לספק כח נוסף בעת הצורך. כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת שבעה הילוכים.
אינפיניטי הטמיעה ב- Q70 מספר מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות הכוללות בין היתר מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת למניעת התנגשות חזית-אחור המנטרת את מהירות הנסיעה של הרכב הנמצא מלפנים וכך גם את מהירות הנסיעה של הרכב שלפניו שתתריע לנהג על התנגשות אפשרית ובמידה והנהג לא יגיב תבלום את הרכב עצמאית. כמו כן, מציגה היצרנית מערכת להתראה על עצמים בשטח המת שאף תפעיל את הבלמים בעדינות במידה והנהג יתעלם מההתראה.
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025