מתיחת פנים למיני פייסמן

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 22 אפריל 2014
  • 0 תגובות

לאחר שהציגה בשבוע שעבר את הקאנטרימן שעבר מתיחת פנים, מציגה כעת מיני מתיחת פנים לגרסת הקופה המעוצבת, הפייסמן. מתיחת הפנים שעובר הפייסמן עדינה עוד יותר מזו שעבר הקאנטרימן והשינויים הויזואליים מסתכמים כאן ברקע שחור לפנסי החזית, מסגרות שחורות מבריקות לכל הפנסים ועיצוב חדש לחישוקי הסגסוגת.

מיני פייסמן החדש

בתא הנוסעים בוצעו מספר שינויים המיישרים קו עם שאר דגמי מיני: תצוגת המהירות והסל"ד מופיעה כעת על גבי שעונים עם מחוגים שחורים, מערכת המולטימדיה MINI Connected עושה גם היא את דרכה לפייסמן לאחר שעברה מספר שדרוגים הכוללים אפשרות קישוריות רחבות יותר ומספר אפליקציות ייחודיות כגון שירותי הזרמת מדיה, הודעות ועוד. כמו כן, שיפרה מיני את בידוד הרעשים, נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש של הפייסמן.

מיני פייסמן החדש. תא הנוסעים

רשימת אבזור הנוחות והבטיחות התארכה והיא כוללת כעת פנסי בי קסנון עוקבי פניה, תאורת יום מבוססת LED, גג פנוראמי נפתח, מערכת בקרת אקלים, וו גרירה נשלף, מערכת שמע מבית Harman Kardon, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכות בקרת יציבות ובקרת משיכה משופרות ובעלות מצב ספורט ועוד.

מיני פייסמן החדש

בניגוד לקאנטרימן החדש שמשווק מעתה רק בגרסת חמישה מושבים, בפייסמן החליטה מיני שלא לוותר על תצורת הישיבה הייחודית הכוללת ארבעה מושבים נפרדים עם מסילה מרכזית שעוברת במרכז תא הנוסעים ומאפשרת התקנת שלל אביזרים כגון מחזיק לטלפון או מחזיקי כוסות.

מיני פייסמן החדש

בחו"ל יוצע הפייסמן בתשע ואריאציות שונות. עם מנועי בנזין ודיזל, הנעה קדמית וכפולה וגרסאות קופר, קופר S, קופר S דיזל וג'ון קופר וורקס. ליין המנועים מורכב ממנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר עם הספקים של 122 כ"ס בגרסת קופר, 190 כ"ס בגרסת קופר S ו- 218 כ"ס בגרסת ג'ון קופר וורקס. כמו כן, ישווק הפייסמן עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר המפיק בין 112 ל- 143 כ"ס שככל הנראה לא יגיע לישראל. כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית, שתיהן בנות שישה הילוכים ולמערכת הנעה קדמית או כפולה חכמה.