פיג'ו 508 עוברת מתיחת פנים

  • כתב: פבל צ'רניצקי
  • צילום: יצרן
  • 22 יוני 2014
  • 0 תגובות

פיג'ו 508, המכונית המשפחתית הגדולה של היצרנית הצרפתית הוצגה לראשונה לפני כ- 4 שנים וכעת הגיעה שעתה של מתיחת פנים שתיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של פיג'ו, תתאים את המנועים לתקן יורו 6 החדש ותשפר את האבזור והחומרים על מנת להשאיר את המכונית רלוונטית לעוד מספר שנים עד שתגיע מחליפתה. עם מתיחת הפנים מעדכנת פיג'ו את גרסת הסדאן, גרסת הסטיישן, וגרסת RXH המוגבהת שלא שווקה בישראל ולא ידוע אם תשווק בעתיד.

פיג'ו 508 החדשה

עיצובה של פיג'ו 508 החדשה מתמקד בעדכון המראה כך שיתאים לקו העיצוב הנוכחי של פיג'ו. עיקר השינויים הם בחזית המכונית, שם קיבלה פיג'ו 508 פנסים חדשים מבוססי נורות LED עם המובלעת הקטנה שמאפיינת את מכוניות הדור הנוכחי של פיג'ו, שבכה חדשה כאשר מעליה נמצא שם היצרנית ופגוש בעיצוב חדש. מאחור זכו הפגוש ויחידות התאורה לעדכון עדין של העיצוב כאשר הפנסים האחוריים מציגים לראווה את תצורת שלושת הטפרים המזוהה עם דגמי פיג'ו האחרים.

פיג'ו 508 החדשה

בתא הנוסעים השינויים בעיצוב עדינים הרבה יותר ובפיג'ו החליטו להתרכז בשיפור מערכות הבטיחות והעשרת אבזור הנוחות. פיג'ו 508 החדשה מקבלת מסך מגע מרכזי בגודל 7 אינץ' ומאפשר שליטה על מרבית מערכות הרכב. בכך הצליחה פיג'ו לצמצם את כמות הכפתורים בתא הנוסעים והוסיפה תא אחסון בתחתית הקונסולה.

פיג'ו 508 החדשה. תא הנוסעים

הדגש בשדרוג תא הנוסעים היה כאמור בשיפור מערכות הבטיחות. כחלק מהשיפור מקבלת פיג'ו 508 מערכת התראה על עצמים בשטח מת ומצלמת נסיעה לאחור כאופציה בתוספת תשלום. בנוסף, תציע פיג'ו 508 חבילת אפליקציות שיאפשרו לנהג לקבל מידע על מחירי הדלק בתחנות דלק בקרבת מקום, מצב התנועה ומזג האוויר, ומידע על אטרקציות תיירותיות באיזור.

פיג'ו 508 סטיישן החדשה

בחזיתה של פיג'ו 508 החדשה יותקנו מגוון מנועים חדשים, חזקים וחסכוניים יותר מבעבר כאשר כולם עומדים בתקן הזיהום יורו 6. המנוע הראשון הוא מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 165 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שישה הילוכים ומחליף את המנוע הנוכחי לו 156 כ"ס.

פיג'ו 508 RXH החדשה

בנוסף, תציע פיג'ו 508 מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר המפיק 150 כ"ס בדגמי הסטיישן וה- RXH בעוד דגם הסדאן יקבל גרסה מחוזקת של אותו המנוע עם 180 כ"ס. מנוע הדיזל משודך לתיבת הילוכים ידנית. דגמי הסטיישן וה- RXH יקבלו גם גרסת Hybrid4 המשלבת מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר עם הספק מרבי של 163 כ"ס יחד עם מנוע חשמלי עם הספק של 37 כ"ס.

שיווקה של פיג'ו 508 צפוי להתחיל באירופה בספטמבר הקרוב.