מאזדה 2 החדשה - חשיפה רשמית ופרטים ראשונים

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 20 יולי 2014
  • 0 תגובות

אחרי אין ספור השערות, שמועות ותמונות ריגול שהחלו עם חשיפת מאזדה האזומי קונספט בחודש פברואר האחרון, נחשפת מאזדה 2 החדשה בתמונות רשמיות. מאזדה אפילו טורחת ומספקת קומץ פרטים טכניים על המערכות הטכניות וליין המנועים שיוצע עם הסופר מיני החדשה שתוצג רשמית בסתיו הקרוב.

מאזדה 2 החדשה

קשה להגיד שהתמונות הרשמיות של מאזדה 2 החדשה מציגות הפתעה גדולה. העיצוב של המכונית מציג קו קרוב מאוד לזה של הדור האחרון של מאזדה, שהחל עם מאזדה CX-5 והמשיך עם מאזדה 6 ומאזדה 3. הקווים הכלליים חדים ומרובי זוויות, החזית זהה כמעט לחלוטין למכוניות האחרות של היצרנית עם שבכה קדמית גדולה ופס כרום עבה העוטף אותה.

מאזדה 2 החדשה

בניגוד לדגם הנוכחי, מאזדה 2 החדשה זוכה למכסה מנוע ארוך יותר, המשווה למכונית מראה בוגר ורציני יותר. לצד השינויים, הצדודית נראית דומה יחסית לדור היוצא, עם קן חלונות גבוה שעולה ככל שמתקדמים לאחורי הרכב, חצאית בולטת בתחתית הדלתות. בבתי הגלגלים נמצאים חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש ונאה עם חישורים המשקפים את צורת השבכה הקדמית.

מאזדה 2 החדשה

מאזדה אמנם מקמצת בפרטים טכניים, היא כן מציינת כי מאזדה 2 החדשה תשווק עם שני מנועי בנזין בנפח 1.3 ו- 1.5 ליטר ועם מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר. בכל הנוגע להספק המנועים, מאזדה שומרת לעת עתה על שפתיים חתומות.

מאזדה 2 החדשה. תא הנוסעים

עוד מוסרת היצרנית היפנית כי המכונית תשווק עם מערכת המולטימדיה Mazda Connect המוצעת היום בדגמים האחרים וכן עם "מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות של מערכת i-Activesense אשר יעזרו לנהג לזהות ולהגיב לסכנות". המערכת, המותקנת כבר בדגמיה המשווקים של מאזדה, כוללת מגוון רחב של מערכות בטיחות אקטיביות ביניהן התרעה על סטייה מנתיב, מעבר אוטומטי בין אור גבוה לאור נמוך, פנסים עוקבי פניה ועוד.

סרטון רשמי מאזדה 2 החדשה