נחשפה קאדילק CTS-V החדשה

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 24 דצמבר 2014
  • 0 תגובות

תכירו את הקאדילק הכי עצבנית והכי חזקה שנבנתה אי פעם. קאדילק CTS-V החדשה חמושה במנוע V8 בנפח 6.2 ליטר הנעזר במגדש-על כדי להפיק הספק אדיר של 640 כ"ס ומומנט מרבי של 87.1 קג"מ. נתונים אלו מאפשרים תאוצה מעמידה ל- 60 מייל (96.6 קמ"ש) תוך 3.7 שניות בלבד ומהירות מרבית של 322 קמ"ש, זו לא טעות. תיבת ההילוכים היא אוטומטית בת 8 יחסי העברה שהותאמה לדגם. עם נתונים כאלו מרשימים והידיעה שקאדילק עשתה שיעורי בית בתחום התנהגות הכביש, נראה לנו שלב.מ.וו M5 ולאאודי RS6 רועדות הביצים.

קאדילק CTS-V החדשה

על מנת לשלוט על 640 סוסי פרא בגלגלים האחוריים קאדילק הקשיחה את השלדה ב- 25% ביחס לגרסה הרגילה, מערך המתלים ומערכת ההיגוי כויילו בהתאם, ועל בלימת המכונית אמונים בלמי brembo עם דיסקים בקוטר 390 מ"מ מלפנים ו- 365 מ"מ מאחור. כמו כן, הדגם מצוייד בדיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני, ובבולמים אדפטיביים עם מהירות תגובה משופרת ב- 40% וארבעה מצבי נהיגה לבחירה.

קאדילק CTS-V החדשה

קאדילק CTS-V החדשה זוכה לעיצוב קרבי עם פגושים בעלי פתחי אוורור מוגדלים, גריל ספורטיבי, מכסה מנוע קל משקל עשוי קרבון, חצאיות צד, ספויילר אחורי, ארבעה מפלטים, וחישוקי 19 אינץ' הנועלים צמיגי מישלין פיילוט סופר ספורט דביקים. רוצים הופעה קרבית יותר? אין בעיה, החברה תציע כאופציה חבילת קרבון הכוללת מסיטי אוויר קדמיים אגרסיביים, פתח אוורור ענק במכסה המנוע, דיפיוזר אחורי, וספויילר אחורי גדול.

סרטון קאדילק CTS-V החדשה

עיצוב תא הנוסעים זהה לגרסה הרגילה אך מצוייד במושבי ספורט עם כוונון חשמלי מלא ודיפוני קרבון להשלמת האווירה. האבזור כולל בין השאר מערכת מולטימדיה חכמה עם מסך בגודל 12.3 אינץ', תצוגה עילית, מערכת שמע מבית Bose ועוד. קאדילק CTS-V תוצג לקהל בתערוכת דטרויט בינואר הקרוב ושיווקה יחל בקיץ 2015.