לקסוס משיקה את ה- GS300h ומעדכנת מחירים

  • כתב: פבל צ'רניצקי
  • צילום: יצרן
  • 19 ינואר 2014
  • 0 תגובות

לקס מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, מתגאה בעובדה כי היא היבואנית היחידה שמציעה גרסה היברידית לכל דגם בהיצע שלה. כעת משיקה היבואנית את ה- GS300h, גרסת כניסה חדשה לדגם שתחליף את ה- GS250 ותעלה 339,000 ₪, כ- 40,000 ₪ פחות ממנה, ללא שינוי באבזור.

לקסוס GS300h 2014

במקביל, מעדכנת לקסוס את רשימת האבזור ומחיריה של ה- GS450. גרסת לוקצ'ורי כוללת כעת פתיחה חשמלית לתא המטען וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ' ומחירה הוזל ב- 5,000 ₪ ל- 450,000 ₪. גרסת פרימיום כוללת כעת פתיחה חשמלית לתא המטען, חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינץ', מערכת קדם תאונה, בקרת שיוט אקטיבית ומערכת מתלים אדפטיביים. מחירה עלה ב- 5,000 ₪ והוא עומד כעת על 485,000 ₪.

לקסוס GS300h 2014

ה- GS300h שואלת את מערכת ההנעה מאחותה הקטנה, ה- IS300h שהושקה בישראל לפני מספר חודשים. המערכת מורכבת ממנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר העובד לצד מנוע חשמלי. יחדיו הם מפיקים 223 כ"ס ומשודכים לתיבת הילוכים רציפה. צריכת הדלק של ה- GS300h עומדת על 20.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ופליטת המזהמים היא 110 גר' לק"מ בלבד, נתונים המציבים אותה בקבוצת זיהום 2.

לקסוס GS300h 2014 פרימיום. תא הנוסעים

ה- GS300h תוצע בשתי רמות גימור: לוקצ'ורי, שמחירה עומד על החל מ- 339,000 ₪ תגיע מצוידת במושבי עור חשמליים עם זכרונות כיוון, אוורור וחימום, כיוון חשמלי להגה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג ליושבים מאחור, תאורת בי קסנון, תאורת יום LED, מסך בגודל 8 אינץ', מערכת מולטימדיה בעלת 12 רמקולים, שקעי USB ו- AUX וקישוריות בלוטות', חלון גג חשמלי, חיישני חנייה אחוריים ומצלמת נסיעה לאחור, בלם חנייה חשמלי, בורר מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, בקרת שיוט, מראה מרכזית ומראות צד מתכהות, מראות צד עם קיפול אוטומטי, כניסה, נעילה והנעה ללא מפתח, חיישני תאורה וגשם, ומצב HOLD להחזקת הבלם בעמידה.

רמת גימור פרימיום נמכרת במחיר של 364,000 ₪ ותציע בנוסף דיפוני עץ, הגה מעץ, וילון אחורי חשמלי, חיישני חניה אחוריים וקדמיים מקוריים, בקרת שיוט אקטיבית ומערכת קדם תאונה המנטרת את קדמת הרכב וברגע זיהוי סכנה או תאונה קרבה, מותחת את חגורות הבטיחות, מגבירה את עוצמת הבלמים, מתריעה בפני הנהג על הסכנה ובעת הצורך אף תבלום את הרכב לבד.