רנו חושפת את הטווינגו החדשה

  • כתב: פבל צ'רניצקי
  • צילום: יצרן
  • 16 פברואר 2014
  • 0 תגובות

במהלך סוף השבוע חשפה רנו את הדור השלישי של רנו טווינגו שפותח בשיתוף פעולה עם חברת דיימלר שפיתחה במקביל את דגמי סמארט החדשים שטרם נחשפו. עם הטווינגו החדשה רוצה רנו להצית מחדש את התשוקה של חובבי המותג, היצרנית מציינת כי הטווינגו החדשה עוצבה בהשראת דגמי העבר הפופולאריים - הרנו 5 טורבו והטווינגו הראשונה.

רנו טווינגו החדשה

למרות הצהרתה של רנו כי בעיצוב הטווינגו החדשה התחיל צוות העיצוב מדף חלק, הדגם החדש נראה דומה מאוד לזה היוצא, החזית מציגה גם כאן יחידות תאורה מפוצלות עם פנסי תאורת יום עגולים המבוססים על נורות LED ויחידות תאורה ראשיות בצורת דמעה. רנו תציע את הטווינגו החדשה במבחר של ארבעה צבעים עם שלל אפשרויות להתאמה אישית בצורת מדבקות שונות, מגוון עיצובים לגלגלי הסגסוגת ואפשרות לגג בד נפתח בדומה לפיג'ו 108 שנחשפה זה עתה.

רנו טווינגו החדשה

ההבדל המשמעותי ביותר בעיצוב הוא בצידי הרכב, שם נולדו להן עוד זוג דלתות עם ידיות המוסתרות בתוך קורות C, זו למעשה התצורה היחידה בה תוצע הטווינגו החדשה. בניגוד לדורות הקודמים שהוצעו רק בתצורת שלוש דלתות, הטווינגו החדשה תוצע רק עם חמש דלתות. למרבה הצער, עפ"י התמונות שפרסמה היצרנית, נראה שהחלונות האחוריים נפתחים רק הצידה ואינם מציעים פתיחה מלאה.

רנו טווינגו החדשה

הבשורה הגדולה ביותר בטווינגו החדשה היא מערכת ההינע - הטווינגו החדשה תוצע עם מנוע אחורי והנעה אחורית. ההגיון מאחורי המהלך, כך עפ"י רנו, הוא הגדלת המרווח בתא הנוסעים ויצירת רכב זריז וקל לתמרון בכבישים עירוניים.

רנו טווינגו החדשה

בשלב זה, רנו אינה מספקת תמונות של תא הנוסעים או נתונים טכניים אך היא מציינת כי תא הנוסעים, כמו העיצוב החיצוני, שאב השראה מדגמי העבר של רנו וכי כל הפרטים ייחשפו במלואם ברביעי למרץ כשיפתחו שערי תערוכת ג'נבה.