סוכני לקסוס הקימו עצומה לייצור מיניוואן יוקרתי

  • כתב: פבל צ'רניצקי
  • צילום: יצרן
  • 18 מרץ 2014
  • 0 תגובות

חושבים לקנות מכונית פאר על מנת להסיע אנשי עסקים עשירים או על מנת לעבוד תוך כדי נסיעה? כדאי שתחכו. מדיווחים במגזין הרכב AutoNews עולה כי בעלי סוכנויות של טויוטה ולקסוס בסין ויפן הקימו עצומה בה הם מבקשים מהיצרנית לשקול ייצור של מיניוואן יוקרתי עבור לקוחות אמידים שבשבילם ספינת הדגל של לקסוס, ה- LS, צפופה מדי.

לקסוס LS. צפופה מדי?

נציג של אחת הסוכנויות הגדולות ביותר ביפן מסר כי: "אם אני יוצא לארוחת ערב עם ארבעה לקוחות עסקיים חשובים, איני יכול לקחת את ה- LS עם הנהג הפרטי ואני נאלץ לקחת את המיניוואן הצנוע של טויוטה כי הוא מציע מספיק מקום לכל הנוסעים וגם מספק לי מקום להחליף בגדים, כך שאני יכול להגיע ללוויה ולחתונה באותו היום.

לקסוס מסרה בתגובה כי ברגע זה היא אינה מתכננת ייצור של מיניוואן יוקרתי ושהיא מתרכזת בהשלמת התכנון של דגם סדרתי לקונספט LF-NX שצפוי להחשף בתערוכת בייג'ין בחודש הבא. עם זאת, בהיצע של טויוטה ניתן למצוא את הסיינה - מיניוואן גדול שמשווק בעיקר לשוק הצפון אמריקאי, אם לקסוס תבחר בו כפלטפורמה ותשפר את איכות החומרים, תאריך את רשימת האבזור ותעצב את הרכב בהתאם, יכולה להתקבל תוצאה שתספק את הלקוחות הפוטנציאליים. כמו כן, לקסוס עושה דבר דומה כבר שנים ארוכות בכך שהיא משווקת את הלנד קרוזר V8 של טויוטה כלקסוס LX ואת אחיו הקטן כ- GX. אם אכן תחליט לקסוס לפעול בנושא, היא לא תהא הראשונה להציע רכב מוסג זה, שכן לפני מספר שבועות הציגה מרצדס את ה- V קלאס החדש, מיניוואן יוקרתי במיוחד על בסיס הויטו המסחרית.