הונדה H-RV החדש מגיע לאירופה

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 19 פברואר 2015
  • 0 תגובות

הונדה H-RV החדש יתחרה בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. העיצוב הספורטיבי עם הפנסים המלוכסנים מוצלח מאד לדעתנו ויקלע לטעמם של רבים. אם הדגם יתומחר בהיגיון, צפויה לו הצלחה גדולה בישראל, אולי אפילו יהפוך לדגם הנמכר ביותר של היצרנית. הונדה H-RV יגיע לאירופה בקיץ 2015 וצפוי לנחות בישראל בסוף השנה או בתחילת שנת 2016.

הונדה H-RV החדש

מידותיו הנדיבות של הונדה H-RV מציבות אותו בראש הקטגוריה מבחינה זו, הוא מעט גדול יותר מאופל מוקה שנחשב בעצמו לגדול ביחס לקטגוריה. אורכו הכללי עומד על 4,295 מ"מ, רוחבו 1,770 מ"מ, גובהו 1,605 מ"מ ובסיס גלגליו עומד על 2,610 מ"מ. היצרנית טוענת כי הונדה H-RV החדש יציע את תא הנוסעים המרווח, האיכותי והפרקטי בקטגוריה עם דיפונים רכים, מושבי ה- Magic Seats המפורסמים המאפשרים הובלת חפצים גבוהים, ותא מטען בנפח 453 ליטר או 1026 לאחר קיפול המושבים האחוריים.

הונדה H-RV החדש

רשימת האבזור כוללת מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד 4.0.4 עם מסך מגע בגודל 5 אינץ' ברמת האבזור הבסיסית, ומסך בגודל 7 אינץ' בשאר רמות האבזור. המערכת תגיע עם מגוון אפליקציות כגון דפדפן אינטרנט, פייסבוק ותוכנת ניווט, וסינכרון עם הסמארטפון באמצעות Wi-Fi, בלוטות', HDMI או USB. הגרסאות הבכירות מצויידות בבקרת שיוט, גג שמש חשמלי, דלת תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית, מערכת בלימה אוטונומית בעיר, מערכת המתריעה על סכנת התנגשות חזיתית או סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת זיהוי תמרורים, ותאורה ראשית חכמה המחליפה בין בין אור מעבר לאור דרך לפי הצורך.

הונדה H-RV החדש

באירופה ישווק הדגם עם הנעה קדמית בלבד ושני מנועים לבחירה: דיזל i-DTEC בנפח 1.6 ליטר בהספק 120 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד ומנוע בנזין i-VTEC בנפח 1.5 ליטר בהספק 130 כ"ס המשודך לאותה תיבת הילוכים ידנית או תיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT) והוא הרלוונטי ביותר לשוק הישראלי.