פיג'ו פרטנר 2015 עוברת מתיחת פנים קלה

  • כתב: גבע מאיר
  • צילום: יצרן
  • 02 מרץ 2015
  • 0 תגובות

פיג'ו פרטנר המסחרית עוברת מתיחת פנים ושדרוג מערכות בדמות מנועים נקיים בתקן יורו 6, מערכת מולטימדיה חדישה ומגוון מערכות בטיחות מתקדמות. החשיפה הרשמית תתקיים בתערוכת הרכב בג'נבה ושיווק הדגם באירופה יחל בהמשך השנה.

פיג'ו פרטנר 2015

פיג'ו פרטנר היא האחות התאומה של סיטרואן ברלינגו ושתיהן הציבו רף גבוה בסגמנט כבר כשהוצגו בדור הראשון בשנת 1996. סגמנט המסחריות הקלות לא זר לפיג'ו. בשנות ה- 70' דגמי הטנדרונים של החברה היו רכבים מאוד פופולאריים בעולם ובישראל בפרט, זקני השבט יזכרו את דגמי פיג'ו 404 ופיג'ו 504 שהציגו יכולות עמידות ואמינות גבוהות, תכונות שקהל היעד המזרח תיכוני והמדברי הזדקק להן מאוד. פיג'ו פרטנר, צאצאתן הרחוקה של המודלים הישנים, מציגה כבר דור שני עם מתיחת פנים עדכנית בשנת 2015. המרכב של פיג'ו פרטנר 2015 לא השתנה בהרבה מהדגם היוצא ומציע מגוון אפשרויות הכוללות בין השאר גרסת שבעה מושבים, גרסת שלושה מושבים קדמיים ומספר אופציות לדלת האחורית.

פיג'ו פרטנר 2015

הדגם החדש זכה למתיחת פנים קלה הכוללת תאורת יום מסוג לד, פגוש קדמי חדש, תוספת אופציות לצבעי המרכב, וחישוקי סגסוגת קלה מעוצבים בהתאם לרמת האבזור. השדרוג הפנימי, התלוי אף הוא ברמת האבזור, כולל צבעי מושבים מגוונים ומערכת מולטימדיה המגיעה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' וכוללת פונקציית Mirror screen, חיבורי AUX ,USB וקישוריות בלוטות' עם מתגי שליטה מאחורי גלגל ההגה.

פיג'ו פרטנר 2015 מציע ישיבה גבוהה ושולטת כמו בדגמי העבר של הדגם, עם שדה ראייה מצויין ואופציית גג פנוראמי שקוף בגרסאות המאובזרות יותר. נפח ההטענה המודולארי של המסחרית מגיע עד לכדי 3,000 ליטרים עם מקומות אחסון מגוונים ברחבי תא הנוסעים.

פיג'ו פרטנר 2015

כחלק משדרוג אבזור הבטיחות והנוחות תוצע פיג'ו פרטנר 2015 עם מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חנייה מלפנים ומאחור, מחשב דרך מפורט, מערכת בלימה אוטומטית, בקרת שיוט, מגביל מהירות, ומערכת GRIP CONTROL לאחיזה מתקדמת שתעביר את הפיג'ו פרטנר גם בתנאי קרקע קשים.

פיג'ו פרטנר 2015 מתחדשת במנועים העומדים בתקן יורו 6 המחמיר. מנוע הטורבו דיזל Blue HDi בנפח 1.6 ליטר מוצע במגוון גרסאות הספק בין 75 כ"ס ל- 120 כ"ס. מנוע הבנזין VTi בנפח 1.6 ליטר מפיק 98 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים ידנית בת חמישה או שישה מהירויות ומנועי הדיזל הבכירים מגיעים עם מערכת עצור וסע ואופצייה לתיבת הילוכים רובוטית. היסטוריית היבואן בישראל מלמדת כי מנועי הדיזל בשידוך לתיבות הידניות הם אלה שיקבלו אישור עליה לארץ. 

הגרסה החשמלית והמעניינת של הדגם מצויידת במנוע המפיק 67 כ"ס ובעלת טווח נסיעה של 170 ק"מ בין טעינה לטעינה. ע"פ קונצרן פיג'ו-סיטרואן, הסוללה תחת אחריות למשך 8 שנים או 100,000 ק"מ. גם גרסה זו לא תיובא ארצה.